حالت تاریک
یادداشت؛

اجر یک عمری رشادت را گرفت...

اجر یک عمری رشادت را گرفت...

سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام سردار سلیمانی عزیز را به مقام والای شهادت رسانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، سردار سلیمانی جان داد و پر کشید، این خبری است که صبح دی‌ماه ۱۳۹۸ ایران را در غم و اندوه فرو برد اما دشمن شاد نباشد، هیچ‌وقت این شادی او ادامه‌دار نخواهد بود.

در گذشته ما فقط یک سردار سلیمانی داشتیم، اما با این کار غیر انسانی دشمن اکنون بیش از ۷۲ میلیون سردار سلیمانی وجود دارند که حاضر هستند جانشان را در راه کشورشان فدا کنند.

جسمش را فدا کرد، اما روحش را نه، سردار سلیمانی را می‌گویم، همان که از ترس هیبتش، دشمن به او در دل سیاهی شب حمله کرد، آری جرات می‌خواهد که رو در رو مقابل سردار بزرگ ایران بایستی، دشمن آنقدر حقیر بود که تو را در آن موقع به شهادت رساند اما نگران نباش جسم تو از ایران گرفته شده و روح تو برای همیشه در کنار آن خواهد ماند.

جسم تو از ایرانیان گرفته شده، اما یاد تو برای همیشه با آنها خواهد ماند، با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، تفکر و راه او هرگز از بین نخواهد رفت.

دشمنان انقلاب اسلامی همیشه برای به زمین زدن آن، بزرگانش را کشتند و در آخر خود مغلوب شدند، این بار هم مانند همان دفعات خواهد شد، این بار هم آنها نمی‌توانند به این کشور نفوذ کنند.

سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام سردار سلیمانی عزیز را به مقام والای شهادت رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

سردار سلیمانی نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود که همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید، شهادت پاداش تلاش بی وقفه‌ او در همه‌ این سالیان بود.


اجر یک عمری رشادت را گرفت

غرق خون اذن زیارت را گرفت

مرگ در بستر برایش ننگ بود

از گل نرگس شهادت را گرفت

شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان(عج) و رهبر انقلاب و عموم مردم شریف ایران و همچنین مردم عزیز قصرشیرین تسلیت عرض می‌کنم.

 

ستایش مرادی؛ فعال رسانه‌ای

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از