حالت تاریک
رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه خبر داد:

ارائه خدمت گروه‌های جهادی به مددجویان بهزیستی

ارائه خدمت گروه‌های جهادی به مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بهزیستی، گفت: در قالب این تفاهم‌نامه گروه‌های جهادی به مددجویان بهزیستی خدمات مختلف ارائه می‌دهند.

امیرحمزه خزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در راستای تعامل هرچه بیشتر و بهتر سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه به منظور حمایت از مددجویان بهزیستی جلسه‌ای در بسیج سازندگی با حضور مدیر کل بهزیستی استان و معاونت‌های مربوطه برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: محوریت و هدف اصلی جلسه با بهزیستی در خصوص نحوه کمک و خدمات‌رسانی بیشتر، بهتر و هدفمند توسط بسیج سازندگی به مددجویان بهزیستی در قالب بسته‌ها و کمک‌های معیشتی که در طول سال توزیع می‌شوند بوده است. 

وی گفت: در راستای سایر کمک‌های غیر معیشتی اعم از پوشاک، لوازم بهداشتی و سایر خدماتی که می‌توانیم در طول سال برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه تهیه کنیم حتماً بخشی از آن در اختیار مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قرار می‌گیرد.

خزایی تصریح کرد: در تفاهم منعقدشده لیست تعدادی از مددجویان از طریق بهزیستی در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌گیرد و گروه‌های جهادی اقدام به ارائه خدمات به آنها خواهند کرد.

وی افزود: در بحث اشتغال نیز از بستر و ظرفیت دهکده اقتصاد مقاومتی که در مسیر بیستون به سنقر واقع شده است برای مددجویانی که توانایی کار داشته و متقاضی کار باشند استفاده می‌شود.

خزایی ادامه داد: در این خصوص بسیج سازندگی می‌تواند کارگاه‌هایی که در اختیار مددجویان قرار دارد را تجهیز کند و آنها هم می‌توانند این کارگاه‌ها را فعال کرده و از سود و درآمد آن منتفع و بهره‌مند شوند.

 وی تصریح کرد: در بخشی دیگر از این تفاهمنامه مقرر شده که در صورت واگذاری مکان از سوی بهزیستی به بسیج سازندگی با توجه به عرصه‌های فعالیت این نهاد و توانایی‌های مددجویان متقاضی جویای کار بسیج سازندگی اقدام به تجهیز اماکن می‌کند و از ظرفیت‌های این مددجویان در مشاغل به وجود آمده استفاده شده و سود حاصل از درآمد این مشاغل به مددجویان و خانواده‌های آنان تعلق می‌گیرد.

خزایی خاطرنشان کرد: در مسائل عمرانی ساخت و تعمیر منازل مسکونی مددجویان بهزیستی نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته و توافقاتی با سپاه کوثر و قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور انجام پذیرفته است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از