حالت تاریک
دوشنبه, 13 مرداد 1404
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن پایگاه اطلاع رسانی مرصاد هستید؟
استاندار کرمانشاه به مطالبه مردم واکنش نشان داد
پیگیری «مرصاد» از بحران آب تا آرامش مردم؛

استاندار کرمانشاه به مطالبه مردم واکنش نشان داد

در پی انتشار گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد درباره مشکل قطعی آب در محله کیهان‌شهر شهر کرمانشاه و مطالبه جدی مردم این منطقه، شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ در پی انتشار گزارشی درباره مشکل قطعی آب در محله کیهان‌شهر شهر کرمانشاه و مطالبه جدی مردم این منطقه، مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار این رسانه توضیحاتی را ارائه داد. 

کامبیز مرادیان اعلام کرد: استاندار کرمانشاه روز گذشته شخصاً موضوع را پیگیری و با حضور سرزده در شرکت آبفای استان کرمانشاه، بخش‌های مختلف را بازدید کرده است.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در این باره افزود: استاندار کرمانشاه در این بازدید به تماس‌های تلفنی برخی مشترکان پاسخ داد و بر روند رسیدگی به شکایات مردمی و بهبود سامانه‌های پاسخگویی تأکید کرد و همچنین خواستار افزایش رضایتمندی شهروندان شد تا مشکلات آب در استان به صورت ریشه‌ای و سریع‌تر برطرف شود.

مرادیان افزود: شب گذشته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیر آبفای شهر کرمانشاه و دیگر معاونان و مدیران ستادی از جمله مدیر حراست، بازدید سرزده‌ای از محله کیهان‌شهر، مجتمع‌های زیتون و مسکن مهر داشتند. 

وی گفت: خوشبختانه در این بازدید سرزده، هیچ مشکلی مشاهده نشده و مردم این مناطق رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

مرادیان همچنین به فیلم ویدئویی موجود اشاره کرد که رضایت شهروندان حاضر در این بازدید را نشان می‌دهد و گفت: مشکلات مطرح شده به طور کامل برطرف شده‌اند، مشکلاتی که هفته گذشته رخ داده بود، در فاصله کوتاهی مرتفع شده‌اند.

مسئول روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تأکید کرد: در صورت دریافت هر گونه خبری یا گزارش از مشکلات آب در سطح استان، تیم‌های شرکت آماده‌اند تا در همان لحظه به محل مراجعه و پایش محیطی انجام دهند، این اقدام به منظور رفع سریع مشکلات و پاسخگویی مناسب به مردم صورت می‌گیرد.

وی افزود: در پیگیری مشکلات مردم، شرکت آب و فاضلاب با مدیران مناطق مختلف تماس گرفته و سرکشی‌های لازم از گلوگاه‌ها انجام شده است و تمامی مشکلات گزارش‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شدند که این تلاش‌ها نشان‌دهنده جدیت مسئولان در حل مشکلات آب و بهبود وضعیت خدمات‌رسانی است.

مرادیان در واکنش به گزارش «رسانه‌ای شدن ممنوع، پاسخ مسئولان کرمانشاهی به یک مطالبه» گفت: شرکت آب و فاضلاب همواره پیگیر حل مشکلات مربوط به آب در تمام نقاط استان است.

وی با اشاره به تلاش‌های مستمر شرکت آب و فاضلاب در مدیریت بحران‌ها بیان کرد: وضعیت در استان کرمانشاه تحت کنترل است و تمام تلاش‌ها برای جلوگیری از مشکلات مشابه در آینده صورت می‌گیرد. 

مرادیان همچنین اظهار داشت: ارتباط مستقیم مردم با شرکت و مسئولان موجب شده مشکلات در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شود و از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل، اطلاعات دقیق شامل شماره تلفن و آدرس محل را در اختیار شرکت قرار دهند تا تیم‌های فنی بلافاصله وارد عمل شوند و موضوع را برطرف کنند.

مسئول روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: این شرکت با تمام توان خود در حال پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به آب در سراسر استان است و هر گونه مشکل احتمالی به سرعت توسط تیم‌های تخصصی مورد بررسی و رفع قرار می‌گیرد تا کیفیت خدمات‌رسانی به مردم بهبود یابد و رضایتمندی آن‌ها افزایش پیدا کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!