حالت تاریک
مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان کرمانشاه مطرح کرد:

استقبال مهمان نوروزی از منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه

استقبال مهمان نوروزی از منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: مراکز توریستی بیستون، غار قوری‌قلعه، طاقبستان، تکیه معاون‌الملک، معبد آناهیتا و تکیه بیگلربیگی به ترتیب بیشترین آمار بازدید گردشگران را داشته‌اند.

داریوش فرمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی « مرصاد»؛ اظهار داشت: آمار اقامت مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی‌ از ۲۴ اسفندماه تا یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در استان کرمانشاه ۲۸ هزار و ۱۶۶ نفر بوده و این آمار هر روز در حال افزایش است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: طی چند روز اخیر با همکاری نهادهای نظارتی، ۱۰۹ مورد بازدید از اماکن گردشگری و اقامتی استان کرمانشاه انجام شده است.

 

وی با اشاره به نظارت‌های انجام شده، بیان کرد: طی نظارت‌های صورت گرفته، ۱۹ مورد تذکر به مراکز اقامتی و مراکز مسافرتی داده شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع تذکرات داده شده دو مورد اخطار کتبی و چهار واحد نیز توسط این اداره‌ کل تعلیق و تعطیل شده است.

 

فرمانی خاطرنشان کرد: تعداد کل بازدیدهای انجام شده از جاذبه‌های تاریخی و توریستی استان کرمانشاه از روز ۲۴ اسفندماه تا امروز، بیش از ۲۶۰ هزار مورد بوده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در پایان گفت: مراکز توریستی بیستون، غار قوری‌قلعه، طاقبستان، تکیه معاون‌الملک، معبد آناهیتا و تکیه بیگلربیگی به ترتیب بیشترین آمار بازدید گردشگران را داشته‌اند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از