حالت تاریک
مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه خبر داد:

استقرار جایگاه سی‌ان‌جی رایگان در مسیر خسروی

استقرار جایگاه سی‌ان‌جی رایگان در مسیر خسروی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، از عرضه سی ان جی رایگان به زائران اربعین برای اولین بار در کشور با استقرار جایگاه سی‌ان‌جی سیار در مرز خسروی خبر داد.

پیمان بهرامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: برای رفاه حال زائران اربعین جایگاه سی‌ان‌جی رایگان در مسیر خسروی مستقر شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: این جایگاه سی‌ان‌جی سیار از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان (شرکت توانا) زیر مجموعه وزارتخانه‌های دفاع و نفت است.

وی گفت: جایگاه سی‌ان‌جی سیار برای اولین بار در کشور و استان به‌ منظور خدمات‌رسانی به زائران در حاشیه جایگاه بازی‌دراز واقع در کمربندی قصرشیرین و در مسیر زوار مستقر است.

بهرامی ظرفیت این جایگاه را ۸ تُن اعلام کرد و افزود: این جایگاه از روز گذشته ۳۰ مردادماه تا پایان سفر‌های اربعینی به تمامی خودروهایی که دوگانه‌سوز هستند، گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) تحویل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در قصرشیرین سه خودرو سیار سوخت‌رسان بنزین، ۲ جایگاه سیار نفت‌، گاز و یک جایگاه سیار سی‌ان‌جی مستقر است و خوشبختانه مشکلی از لحاظ موجودی و تأمین سوخت در مسیر زوار اربعین در استان وجود ندارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از