حالت تاریک
آیت‌الله علما:

اسلامی متحد را به جهانیان معرفی کنیم

اسلامی متحد را به جهانیان معرفی کنیم

نمایده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید اسلام قوی، وحدت و یکپارچگی را به جهانیان معرفی کنیم.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت‌الله مصطفی علما در همایش علما و نخبگان اهل تسنن و تشیع منطقه اورامانات که در جوانرود برگزار شد، اظهار داشت: همگان باید بدانیم استکبار از ایران قوی و اسلام می‌ترسد، لذا باید اسلام قوی، وحدت و یکپارچگی را به جهانیان معرفی کنیم.

 

وی افزود: همچنین باید با جهاد تبیین، نسل جوان و جهانیان را با حقیقت اسلام آشنا کرده تا از این طریق شاهد گسترش اسلام در سراسر دنیا باشیم.

آیت‌الله علما به رسالت علما و روحانیون برای تربیت نسل جوان اشاره و اذعان کرد: روحانیون باید بیش از پیش در راستای برقراری ارتباط با جوانان جلسات متعدد و متنوعی برگزار کنند زیرا خیر و برکت در برگزاری همین جلسات است.

وحدت مثال زدنی اقوام و مذاهب در کرمانشاه

ماموستا ملا محمد محمدی نیز با یادآوری اهمیت و ضرورت حفظ وحدت در دین اسلام، گفت: وحدت به حکم عقل و شرع یک ضرورت است بنابراین نباید اجازه دهیم بین مسلمانان تفرقه ایجاد شود.امام جمعه شهرستان روانسر خاطرنشان کرد: بر همه واجب است برای ارتقا و حفظ عظمت اسلام در جهان این وحدت را مدیریت کنند.

ماموستا محمدی به وحدت مثال زدنی اقوام و مذاهب در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این وحدت و برادری روز به روز بیشتر  می‌شود.

 

کارنامه درخشان ملت ایران در موازنه با استکبار جهانی

سردار محمد نظیر عظیمی هم با اعلام اینکه امروز ایران اسلامی کارنامه درخشانی در صحنه‌های مختلف دارد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون کارنامه درخشانی در موازنه با استکبار جهانی دارد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی مردم اورامانات در دوران دفاع مقدس، افزود: مردم منطقه اورامانات امروز نیز در دفاع از اسلام و  انقلاب کارنامه درخشانی دارند.دف‌نوازی، مولودی خوانی و تجلیل از امامان جمعه و روحانیون اهل سنت منطقه اورامانات از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از