حالت تاریک
افتتاح ۲پروژه آموزشی و درمانی در کرمانشاه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خبر داد:

افتتاح ۲پروژه آموزشی و درمانی در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از افتتاح دو پروژه آموزشی و درمانی استان با حضور استاندار کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ قباد محمدی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح ساختمان دانشکده تغذیه و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فارابی کرمانشاه اظهار کرد: امروز با حضور استاندار کرمانشاه از دو پروژه آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بهره‌برداری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ساخت ساختمان دانشکده تغذیه از سال ۹۹ با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی آغاز شده بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

محمدی بیان کرد: دانشکده تغذیه در دو طبقه دارای ۲۰ کلاس درس، دو سالن آموزشی و کنفرانس است که در زمینی به مساحت ۵۵۰ متر تأسیس شده است.

وی ادامه داد: دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۲۰۰ دانشجو دارد که در ۶ رشته از مقطع کارشناسی تا دکتری می‌توانند در آن به تحصیل بپردازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین امروز بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فارابی با ۲۲ تخت و اعتبار ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که بزرگ‌ترین بخش مراقبت‌های ویژه استان کرمانشاه است.

محمدی عنوان کرد: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فارابی دارای زیربنای ۷۵۰ متر است که با به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات آماده خدمت‌رسانی به بیماران سکته مغزی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از