حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
اقتدار امروز کشور مرهون خون شهداست
دبیر کمیته فضای مجازی کنگاور:

اقتدار امروز کشور مرهون خون شهداست

دبیر کمیته فضای مجازی شهرستان کنگاور گفت: اگر امروز در ایران اسلامی امنیت پایدار برقرار است و مردم در آرامش زندگی می‌کنند به واسطه فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای عزیزمان حاصل شده است.

مهدی وارسته در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: همان‌طور که شهدا خود را وقف اسلام و انقلاب کردند ما نیز باید قدردان آن‌ها باشیم و فرهنگ ایثار و  شجاعت را در جامعه ترویج دهیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم. 

دبیر کمیته فضای مجازی شهرستان کنگاور افزود: یکی از راه‌های ترویج این فرهنگ ارزشمند برگزاری کنگره شهدا و یادواره‌هاست. 

وارسته خاطرنشان کرد: از آنجایی که نسل جوان جامعه در دوران دفاع مقدس نبوده‌اند و از آن دوران خاطرات ملموسی ندارند، باید بین این نسل و نسل دفاع مقدس پیوند ایجاد کنیم. 

دبیر کمیته فضای مجازی کنگاور اذعان داشت: اگر امروز در ایران اسلامی امنیت پایدار برقرار است و مردم در آرامش زندگی می‌کنند به واسطه فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای عزیزمان حاصل شده لذا بر ما لازم است که تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم تا شاید گوشه‌ای از دینی که شهدای عزیز بر گردن ما دارند ادا کنیم. 

وی تصریح کرد: مستکبران عالم و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار همواره سعی در فاصله انداختن بین مردم و فرهنگ شهادت دارند و امروز رسالت ما نهادینه کردن بیش از پیش این فرهنگ در میان نسل جوان و نوجوان جامعه است. 

وارسته با تأکید بر اینکه فضای مجازی یکی از مهم‌ترین بسترها برای انجام این رسالت مهم و بزرگ است، اظهار داشت: دشمن از این فضا برای دور کردن جوانان این مرز و بوم از سیره شهدا استفاده می‌کند لذا ما نیز باید در همین فضا به مقابله با نقشه‌های شوم آن‌ها بپردازیم و آن‌ها را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام بگذاریم. 

وی ادامه داد: اگر فعالیت در این فضا را گسترش دهیم می‌توانیم هجمه‌های دشمن را تا حد زیادی خنثی کنیم و این امر با تأسی از سیره شهدا امکان‌پذیر است زیرا آن عزیزان با دست خالی و امکانات بسیار محدود افتخاراتی را آفریدند که تاریخ به احترام این عزیزان دست به سینه ایستاده است. 

وارسته به اقداماتی که در سطح شهرستانی در راستای برگزاری کنگره شهدا انجام شده نیز اشاره کرد و گفت: در همین راستا فضای مجازی شهرستان کنگاور اقداماتی از قبیل انعکاس اخبار کنگره شهدا، تهیه گزارش‌ها و مصاحبه با رؤسای ادارات و سازمان‌های مربوطه، تولید پوستر شهدای شهرستان، راه‌اندازی پویش‌های متعدد در فضای مجازی با موضوع شهدا و انتشار محتواهای مختلف در رسانه‌محله‌ها و همچنین برگزاری مستمر نشست‌های مجازی را انجام داده است. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از