حالت تاریک
آیت‌الله علماء:

اقتدار و عزت کشور تبیین شود

اقتدار و عزت کشور تبیین شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتدار و عزت کشور باید توسط تریبون ها، رسانه‌ها و افکار عمومی تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با آیت الله علماء که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، از ایمان راسخ رزمندگان ایرانی به عنوان کلید موفقیت و اقتدار در جنگ تحمیلی یاد شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام گفت: اصل جهاد تبیین که در فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کرات بیان شده، ریشه‌ای قرآنی دارد، زیرا قرآن کریم مدام در حال تبیین عظمت خود است.

وی با مهم دانستن ایمان و معنویت در سنگرهای مدافعان اسلام در جنگ تحمیلی افزود: آن چه باعث شد دنیا در مقابل عظمت رزمندگان ما تسلیم شود و به اقتدار آنان باور داشته باشد، سلاح و مهمات نبود، بلکه ایمان خالصی بود که در رفتار و گفتار رزمندگان ایران موج می‌زد و همین باعث عزت و آبروی دنیا و آخرت آن‌ها شده است.

ماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: باید این تابلوهای اقتدار و عزت و سربلندی در جای جای کشور به عنوان تبیین بخشی از عظمت ایمان رزمندگان نصب شود، تا آیندگان بدانند روزگاری چه مردمان مخلص و شجاعی جبهه‌های کشور را از گزند دشمنان محفوظ نگه داشته بودند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از