حالت تاریک
رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه:

امام راحل مروج سبک جدیدی از مبارزه بودند

امام راحل مروج سبک جدیدی از مبارزه بودند

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه با بیان اینکه امام خمینی(ره) بت‌های ذهنی را شکست، گفت: ایشان مروج سبک جدیدی از مبارزه بودند و به مردم فهماند که در برابر رژیم تا دندان مسلح هم می‌شود ایستادگی کرد.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی عصر امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌ خمینی(ره) که در مسجد النبی(ص) طاقبستان شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مکتب و گفتمان امام خمینی(ره) امروز در میان دانشجویان آمریکایی آشکار شده و منجر به اعلام انزجار نسبت به رژیم صهیونیستی شده است.

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه افزود: امام راحل کاری کرد که همه مرزها فرو ریخته شود و مقاومت جوانان و نوجوانان فلسطینی برگرفته از همین ایدئولوژی است که با وجود بمباران موشکی توسط رژیم غاصب صهیونیستی همچنان صبر و ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به فرهنگ استکبار و استضعاف امام خمینی(ره)، گفت: طرفدار مستضعف باشید؛ انقلاب مستضعفین را امام(ره) به راه انداختند و همواره تأکید داشتند که نبرد مستکبران و مستضعفان، یک نبرد دائمی است.

صادقی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردم را ساماندهی اجتماعی کرد و بت‌های ذهنی را شکست، گفت: ایشان به مردم فهماند که در برابر رژیم تا دندان مسلح هم می‌شود ایستادگی کرد.

 وی با بیان اینکه امام راحل سبک جدیدی از مبارزه را رواج داد و قواعد آن را شکست، گفت: امام خمینی(ره) در فرهنگ و رفتار با سیاستمداران انقلابی ایجاد کردند که در تاریخ کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است.

صادقی با اشاره به انقلابی که امام راحل در خدمت به مردم ایجاد کرد، خطاب به داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: اگر هدف و نیت شما قدرت‌طلبی باشد، باخته‌اید.

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری باید اخلاق فضای سیاسی انقلاب را خراب نکنند، گفت: اگر هدف داوطلبان چیزی به غیر از خدمت به مردم باشد، باخته‌اند.

صادقی با بیان اینکه هنوز برخی افراد داوطلب، نیامده به جان هم افتاده‌اند، تأکید کرد: سیبل اخلاق را بهم نریزید و خط و تفکر امام را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی افزود: انقلاب را مصادره خود نکنید، تابع مقررات و قوانین نظام باشید و بدانید رهبری فراتر از خود شماها است‌، اگر هم رد صلاحیت شُدید تابع قانون باشید.

صادقی با بیان اینکه از انقلاب‌ها بیشتر توقع داریم، ادامه داد: خواهشٱ فضای مجازی را آرایش کنید، طعنه‌زدن و تهمت خلاف دستور اخلاقی است.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی در طول دوران خدمت به کسی توهین نکرد و در برابر بداخلاقی‌ها با تأمل و تحمل، سعه صدر داشت که این از آثار تربیت اخلاقی است.

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه گفت: آیت‌الله رئیسی زمانی‌که مسئولیت آستان قدس را بر عهده داشت الگوی حکمرانی حاکم و محکومی را تغییر داد و با تأسیس دفاتر آستان قدس در همه استان‌ها الگوی خادم و مخدومی را توسعه داد.

این مسئول با اشاره به خدمات ارزنده دوران ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی، گفت: ایشان الگوی حکمرانی و ریاست‌جمهوری با ارزش و زیبایی از خود به یادگار گذاشت.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی هیچ‌گاه از چارچوب اخلاق خارج نشد، گفت: ایشان الگوی خادم و مخدوم را توسعه داد که مسئولان باید به مردم خدمت کنند و دولتمردان نباید آقایی کنند.

صادقی تأکید کرد: داوطلبان ریاست‌جمهوری با مقام معظم رهبری زاویه نگیرند، طرح‌ها و برنامه‌هایشان در چارچوب سیاست‌های کلان و طبق قانون باشد.

وی یادآوری کرد: رئیس‌جمهور آینده باید همچون شهید رئیسی الگوی مردمی را رواج دهد، دوگانگی ایجاد نکند که همه این الگوها را به برکت امام راحل می‌دانیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از