حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
امسال ورزشکاران کرمانشاهی در تکواندو خوش درخشیدند
رئیس هيأت تکواندو استان کرمانشاه:

امسال ورزشکاران کرمانشاهی در تکواندو خوش درخشیدند

رئیس هيأت تکواندو استان کرمانشاه گفت: هیأت تکواندو استان کرمانشاه افتخارات بسیار خوبی از جمله دستیابی به مدال قهرمانی در المپیک، قهرمانی آسيا و قهرمانی جام جهانی را کسب کرده است.

مسعود حجی‌زواره در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: به منظور ارتقای وضعیت تکواندو استان کرمانشاه به طور مداوم برگزاری مسابقات استانی، حضور در لیگ و جشنواره‌ها را در دستور کار قرار داریم. 

وی با بیان اینکه تکواندوکاران استان کرمانشاه برای بهبود وضعیت تکواندو در تلاش هستند، افزود: جمعیت تکواندوکاران طی هشت ماه اخیر دو برابر شده است. 

حجی‌زواره با اشاره به حمایت‌های مسئولان از ورزش تکواندو، گفت: به منظور افتخارآفرینی در رشته تکواندو از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. 

وی عنوان کرد: هیأت تکواندو استان کرمانشاه افتخارات بسیار خوبی از جمله دستیابی به مدال قهرمانی در المپیک، قهرمانی آسیا و قهرمانی جام جهانی را کسب کرده است. 

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه گفت: از سال قبل برنامه‌ریزی‌ها برای میزبانی مسابقات تکواندو انجام شده که بر این اساس امسال استان کرمانشاه موفق به کسب سهمیه میزبانی مسابقات نشد. 

حجی‌زواره از تلاش هیأت تکواندو استان کرمانشاه برای کسب سهمیه میزبانی مسابقات کشوری تکواندو در سال آینده خبر داد. 

وی با بیان اینکه هنوز مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار نشده، افزود: آقایان آرین سلیمی، خوش‌روش، امیرحسین سلیمی، شایان صحبتی و خانم کوثر اساسه امیدهای استان کرمانشاه هستند. 

حجی‌زواره خاطرنشان کرد: امسال درصدد هستیم که در مسابقات قهرمانی تکواندو که اردبیهشت سال آینده برگزار می‌شود حضور قدرتمندی داشته باشیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از