حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
امنیت مردم خط قرمز پلیس است
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پلیس را همراه و همیار مردم معرفی کرد و گفت: امنیت آن‌ها خط قرمز پلیس است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار مهدی حاجیان در دیدار رئیس‌کل دادگستری و مسئولان قضائی استان با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت جامعه و ارزش‌های نظام و انقلاب است، اظهار کرد: من و همه همکارانم با خود عهد کرده‌ایم آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کنیم و برای این هدف مقدس نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای چند طرح برای ارتقا امنیت در استان، گفت: یکی از آن‌ها حرکت در مسیر هوشمندسازی کلانتری‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم و کشف سریع و به موقع جرائم است که تاکنون نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزایش کشف جرایم از ۳۸ به ۵۳ درصد را یکی از نتایج هوشمندسازی کلانتری‌ها عنوان کرد و گفت: در هدف‌گذاری انجام شده باید در کشف جرایم به ۶۲ درصد تا پایان سال برسیم.

حاجیان کاهش ۵۶ درصدی مغازه، ۴۶ درصدی منزل و ۲۲ درصدی سرقت‌های مسلحانه را از دیگر نتایج این اقدام عنوان کرد و گفت: در سرجمع سرقت‌ها نیز شاهد کاهش ۱۷ درصدی طی ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

وی همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمان حرفه‌ای در استان خبر داد و گفت: با نصب پابندهای الکترونیکی، این افراد تحت رصد و پایش مداوم قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به تعامل بسیار خوبی که میان پلیس و دستگاه قضائی حکم‌فرماست اشاره کرد و گفت: این تعامل خوشبختانه در سطح بسیار عالی قرار دارد که باعث شده بسیاری از مأموریت‌ها با موفقیت انجام بگیرد.

حاجیان با بیان اینکه هم پلیس و هم دستگاه قضائی هدفی جز احقاق حقوق مظلومان و برخورد قاطعانه با مجرمان ندارند، گفت: عزم راسخ دو دستگاه باعث شده امروز امنیت خوبی در استان وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری پلیس

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از