حالت تاریک
امام جمعه موقت کرمانشاه:

انتخابات تجدید پیمان مردم با انقلاب است

انتخابات تجدید پیمان مردم با انقلاب است

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مایه اقتدار کشور است، گفت: انتخابات تجدید پیمان مردم با انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد فاطمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انتخابات زودهنگام در حال برگزاری است و در سریع‌ترین زمان ممکن مردم رئیس‌جمهور مدیر، مدبر و جهادی را انتخاب خواهند کرد تا مدیریت کشور را بر عهده بگیرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت مقام معظم رهبری و حمایت مردم با وجود تمام مشکلات و توطئه‌های دشمنان به راه خود ادامه داده و چون ولايت فقيه در رأس حکومت اسلامی قرار دارد نقشه‌های دشمنان شکست خورده است.

فاطمی‌نسب بیان کرد: تحلیل‌گران گمان می‌کردند به دلیل شهادت رئیس‌جمهور کشور دچار مشکل و اختلال در مدیریت کشور می‌شود اما با همکاری مردم با مسئولان کوچک‌ترین مشکلی در روند خدمت‌رسانی ایجاد نشد و دشمن به اهداف خود دست نیافت.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌اکنون در حال برگزاری است و ۶ کاندیدا تأیید صلاحیت شده با یکدیگر رقابت می‌کنند و سرانجام هشتم تیرماه انتخابات انجام می‌گیرد و مردم تجدید بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند داشت.

امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان کرد: مردم ایران اسلامی نشان داده‌اند بصیرت و دشمن‌شناس هستند و جایگاه کنونی انقلاب در جهان و منطقه را درک می‌کنند و با حاضر شدن در پای صندوق‌های رأی دشمن را بار دیگر ناامید می‌کنند و دشمنان قصد ایجاد فضای یأس و ناامیدی را در جامعه دارند.

فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور پر شور در انتخابات ریاست‌جمهوری، تشییع شهدای خدمت را تکمیل خواهند کرد و با بصیرت خود دشمن را در پیش‌برد اهداف خود ناکام خواهند گذاشت و وظیفه اقشار مختلف مردم آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین اهمیت حضور در انتخابات است.

وی اضافه کرد: مردم همچنین باید با در نظر گرفتن ملاک‌های انتخاب اصلح و ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت باشند و انقلاب اسلامی را در راه رسیدن به اهداف خود همراهی کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از