حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مطرح کرد:

انتخابات رویدادی برای نگهداشت مقام شهدای انقلاب

انتخابات رویدادی برای نگهداشت مقام شهدای انقلاب

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: انتخابات پیش‌ رو یک رویداد مهم سیاسی در راستای زمینه‌سازی برای نگهداشت مقام شهدای انقلاب است.

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به حادثه سقوط بالگرد ریاست محترم جمهوری و هیأت همراه که در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند طبق قانون حداکثر تا دو ماه باید انتخابات برگزار شود که در این میان وظیفه همگی ما شرکت در انتخابات و ادامه راه شهدای خدمت است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما به عنوان شهروند در قبال دولت و شهدا شرکت در انتخابات است.

مرادی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شاخصه‌های مهم رئیس‌جمهور شهید راه‌گشای نامزدهای ریاست جمهور خواهد بود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی از طریق ارتباط‌ با مردم، سفرهای متعدد، بازگشایی و افتتاح طرح‌های مهم و کلیدی و تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر، خدمت خالصانه و بدون منت ثابت کرد که مهمترین خدمت، خدمت به مردم و رفع موانع توسعه است. 

مرادی گفت: کسانی‌ که در امر مهم انتخابات برای تصدی کرسی خدمت نام‌نویسی کرده و تأیید شده‌اند باید توجه داشته باشند که ادامه راه خدمت، تعهد به قول و قرارها باید مدنظر و عملیاتی باشد و در ریل خدمت‌گذاری دولت خدوم و مخلص شهید رئیسی ادامه داشته باشد. 

وی خاطرنشان کرد: مؤلفه‌های خدمت صادقانه، شفاف‌بودن، مبارزه با فساد، توجه به گفتمان و منویات امامین انقلاب، دشمن‌ستیزی و عمل‌گرایی از مهم‌ترین این مسائل است. 

مرادی افزود: مردم ما در این مرحله وظیفه حضور حداکثری و انتخاب شایسته را دارند و قطعاً شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی و خنثی کننده شرارت‌ها و شیطنت‌های دشمن می‌تواند در توسعه ایران اسلامی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی راه‌گشا باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش‌ رو یک رویداد مهم سیاسی در راستای زمینه‌سازی برای نگهداشت مقام شهدای انقلاب است، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، مشارکت مردم باعث اقتدار نظام و کشور می‌شود.

مرادی با تأکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی، در حقیقت مأیوس‌کردن دشمنان است، گفت: انتخابات برای ما یک حماسه ملی است و علاوه بر یک رویداد سیاسی، نشان از بالندگی و فرهیختگی ملت همیشه در صحنه دارد تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی حماسه دیگری را رقم بزنند.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از