حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

انتخابات عامل بازدارندگی مقابل دشمنان است

انتخابات عامل بازدارندگی مقابل دشمنان است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اهمیت مشارکت بالا در انتخابات این است که عامل بازدارندگی در مقابل دشمنان است و این مشارکت حداکثری ما را در برابر طمع مستکبران بیمه خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار بهمن ریحانی عصر امروز سه‌شنبه در نشست تبیینی سازمان بسیج دانش‌آموزی رویداد ملی «باهم» که در سالن جلسات شهید جعفری سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: عزت، فخر و سربلندی را مدیون زنان و مردانی هستیم که سال‌ها برای این سرزمین در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی جنگیده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار و غیور در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز حضور داشته‌اند، افزود: امروز هم با بصیرت در عرصه انتخابات حضور خواهند داشت.

وی گفت: اهمیت مشارکت بالا در انتخابات این است که عامل بازدارندگی در مقابل دشمنان است و مشارکت حداکثری ما را در برابر طمع مستکبران بیمه خواهد کرد.

سردار ریحانی با بیان اینکه مؤلفه اصلی این انقلاب مردم هستند، ادامه داد: وقتی مردم در صحنه حضور داشته باشند این نظام بیمه است.

وی گفت: هر چند مشارکت مردم ۴۰ درصد بوده که بخشی از آن به دلیل گله‌مندی مردم از سومدیریت‌ها است وگرنه مردم ما ضد نظام نیستند بلکه از برخی مدیران اظهار نارضایتی دارند.

سردار ریحانی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های روز جهانی قدس و ۲۲ بهمن را ببینید که هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود که این نشان می‌دهد مردم ما ولایت فقیه را قبول دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان بهترین سرباز برای جبهه فرهنگی هستید.

سردار ریحانی با تأکید بر اینکه ما امروز وظیفه جهاد تبیین را بر عهده داریم، گفت: طبق آیه قرآن باید از کافران پیروی نکنیم بلکه با منطق قرآن یعنی جهاد تبیین به جنگ با آنها بروید.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا خواست مقام معظم رهبری است، گفت: با روشنگری باید افرادی را که گله‌مند هستند پای صندوق بیاوریم و سپس با بیان شاخصه‌ها و معیارها بتوان فرد اصلح را انتخاب کرد.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از