حالت تاریک
سرپرست راهداری کرمانشاه خبر داد:

انجام ۸۲۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در جاده‌های کرمانشاه

انجام ۸۲۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در جاده‌های کرمانشاه

سرپرست راهداری کرمانشاه از انجام ۸۲۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در جاده‌های کرمانشاه خبر داد.

سیدشهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طی شب گذشته بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه آغاز شد که نیروهای راهداری در راهدارخانه‌های ثابت و سیار با تمام تجهیزات در آمادگی کامل قرار گرفتند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام محورهای مواصلاتی استان باز است، گفت: ۲۰۴ نیروی راهداری با ۱۴۵ دستگاه ماشین آلات طی شبانه روز گذشته در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند.

وی اضافه کرد: همچنین ۸۲۰ کلیومتر باند برف‌روبی و یک هزار و ۷۹۱ تن شن و نمک‌پاشی برای جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی جاده‌ها انجام گرفت.

کهریزی بیان کرد: به دلیل بارش برف و باران ۲ مقطع انجام گرفت و ۲۰۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف رهاسازی شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در راه‌های روستایی هشت نیروی راهداری با ۶ دستگاه ماشین آلات مشغول فعالیت بودند که در نتیجه ۲۰ محور بازگشایی شد.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش برف در عمده محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان کرمانشاه شامل اورامانات، اسلام آبادغرب به گیلانغرب، پاوه به روانسر، بیستون به سنقر و… گزارش شده است.

کهریزی از کاربران جاده‌ای خواست که در صورت مشاهده هرگونه نواقص در محورهای مواصلاتی آن را با شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از