حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

انـقلاب اسلامی پرچم‌دار ایستادگی و مقاومت است

انـقلاب اسلامی پرچم‌دار ایستادگی و مقاومت است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ارزش‌های الهی را احیا کرد، گفت: انقلاب اسلامی پرچم‌دار ایستادگی و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه در مراسم یادواره ۱۲۴ شهید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت: روزگاری در سرزمین ما موضوعی به‌ نام شهید و شهادت وجود نداشت و تنها درک مردم از فرهنگ ایثار و شهادت قیام عاشورا بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی این فرهنگ در جامعه نهادینه شد.

استاندار کرمانشاه گفت: به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران ارزش‌های اسلامی را به جهان صادر کرد و پیام مقاومت، ایستادگی و ظلم‌ستیزی را به گوش جهانیان رساند.

صحرایی تصریح کرد: امروز مردم کشورهای مختلف پیام انقلاب اسلامی را دریافت کرده‌اند و بسیاری از تحولات کنونی ناشی از تأثیرات انقلاب اسلامی است و امام خمینی (ره) فرمودند: تا کفر و شرک وجود دارد، مبارزه ادامه دارد.

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا ولی نعمت کشور هستند و جهان غرب تنها به نیازهای مادی توجه دارد اما در اسلام ارزش‌های دیگری مانند ایثار و شهادت و فداکاری مطرح می‌شود؛ یاد و خاطره شهدا نباید به فراموشی سپرده شود و یکی از اهداف برگزاری یادواره‌ها همین موضوع است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: جامعه امروز نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید چنین رویدادهای فرهنگی را حمایت و پشتیبانی کنیم و امروز خانواده شهدا پرچم‌دار فرهنگ اسلامی هستند و نباید اجازه دهیم نسل جوان از مبانی اسلامی فاصله بگیرند.

صحرایی با بیان اینکه خانواده جهاد کشاورزی بسیار بزرگ و ارزشمند است، افزود: تاکنون ۱۳ هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان خریداری شده و باید مطالبات این قشر زحمت‌کش در اسرع وقت پرداخت شود و رشد خوبی را در تولید محصولات کشاورزی شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزی یکی از مزیت‌های برتر استان کرمانشاه برای توسعه و پیشرفت است که می‌تواند زمینه اشتغال را فراهم کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از