حالت تاریک

تذکر معاون فرماندار هرسین به رئیس میراث فرهنگی

تذکر معاون فرماندار هرسین به رئیس میراث فرهنگی

مرصادنیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار هرسین به رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تذکر داد..

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مصطفی احمدی‌وجد در بازدید از اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان هرسین به‌صورت تلفنی به مدیر این اداره به‌علت عدم حضور بدون اطلاع قبلی در شهرستان تذکر داد و تصریح کرد : مسئولان ادارات در صورت داشتن مأموریت اداری یا کار شخصی منجر به عدم حضور در محل کار باید مورد را به‌صورت کتبی به فرمانداری اعلام کنند.

 

معاون فرماندار هرسین همچنین طی تماس تلفنی با داریوش فرمانی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه ضمن اعلام غیبت‌های مکرر مدیر میراث این شهرستان، نارضایتی و شکایات مکرر مردمی از این اداره را به اطلاع وی رساند و افزود: به دلیل حجم بالای وظایف اداره مذکور و جامعه هدف بزرگ حضور صرفا یک نفر در محیط اداره پاسخگوی درخواست‌ها و نیازهای مردم نخواهد بود.

 

بررسی وضعیت آموزش و احیاء رشته‌های فراموش شده صنایع دستی، بایگانی مدارک و مستند سازی از فعالیت‌ها، ایجاد موزه مردم شناسی و تدوین طرح‌های حفاظت از آثار تاریخی شهرستان از مهمترین موارد مورد پیگیری معاون سیاسی فرماندار هرسین بود.

 

همچنین احمدی‌وجد پس از بررسی وضعیت ورود و خروج مدیر و کارکنان‌ اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان هرسین از عدم وجود دستگاه الکترونیکی ثبت ورود و خروج در این اداره انتقاد کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار هرسین در بخش دیگری از این بازدید به بررسی نحوه تعامل این اداره با سمن‌ها پرداخت و بیان داشت: سازمان‌های مردم نهاد ظرفیتی مهم در راستای معرفی آثار تاریخی و حضور هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان هستند.

 

 احمدی‌وجد در ادامه بازدید بر تهیه طرح‌های حمایتی به‌منظور توسعه فعالیت‌های صنعتگران تاکید کرد.

 

بازدید مجدد از اداره صنعت، معدن و تجارت و رسیدگی به شکایت یک نفر از شهروندان از دیگر برنامه‌های امروز معاون فرماندار هرسین بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از