دوشنبه 26 شهر 1403
1403-06-04 00:03 - شماره خبر : 9258 0
معراجی‌ها؛

برایم قرآن بخوانید

شهید «عزیزالله سعیدی کاکاوندی» در بخشی از وصیت‌نامه به یادگار مانده‌اش نوشته است: پس از مرگم راضی نیستم که شما متحمل خرجی شوید تنها برایم قرآن بخوانید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «عزیز‌الله سعیدی کاکاوندی» 15 فروردین 1345 در شهرستان هرسین دیده به جهان گشود. مادرش ملوک و پدرش صیدعلی نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. 18 دی‌ماه 1363 در قصر شیرین توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار شهید والامقام در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. برادر شهید به نام فتح الله نیز به شهادت رسیده است.

وصیت نامه شهید

بسمه تعالی

از خانواده‌ام می‌خواهم که برایم شیون نکنند، برایم دعا کنند که خداوند مرا ببخشد.

پدر مهربانم! از زحمات زیادی که برای من متحمل شدی تا مرا به اینجا رساندی بی‌نهایت متشکرم و خداوند انشاالله پاداش خیر این زحماتت را بدهد و توصیه می‌کنم که در امر واجبات خداوند سستی نکنید و از محرمات خدا چشم پوشی نمایید. مواظب بچه‌ها باشید و آن‌ها را با تعالیم الهی بزرگ کنید و سعی کنید انسان‌های خوب و سالمی برای اسلام  بشوند و از همین حالا نماز خواندن را به آن‌ها بیاموزید.

به آنها توصیه می‌کنم درس‌هایشان را خوب بخوانند و به همه اقوام توصیه می‌کنم که همیشه برای امام و پیروزی اسلام و رزمندگان این لشکریان حسین (ع) دعا کنند. پس از مرگم راضی نیستم که شما متحمل خرجی شوید تنها برایم قرآن بخوانید و دعا کنید و باید افتخار کنید که چنین هدیه‌ای در راه اسلام داده‌اید و از همه برایم طلب حلالیت کنید.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Vvpjg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار