حالت تاریک
حسین کیهانی:

برای گرفتن مدال به هانگژو می‌روم

برای گرفتن مدال به هانگژو می‌روم

دونده سه هزار متر با مانع تیم ملی ایران از تلاشش برای کسب دوباره مدال در بازیهای آسیایی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حسین کیهانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن بازیهای آسیایی هانگژو، اظهار کرد: از حدود ۲۰ روز پیش اردوی متصل به اعزام را در شهرکرد زیر نظر مربی‌ام سجاد مرادی آغاز کردم و تا پنجم مهر زمان اعزام به مسابقات در این اردو هستم.

وی افزود: باتوجه به ارتفاع بالای شهرکرد از سطح دریا، شرایط بسیار خوبی برای انجام تمریناتم محسوب می‌شود و می‌توانم در این شرایط به سطح آمادگی خوبی برسم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با بیان اینکه در حال حاضر در دو نوبت صبح و ظهر به انجام تمرین می‌پردازم، گفت: در نوبت صبح تمرینات عمومی و در نوبت ظهر هم تمرینات تخصصی را ادامه می‌دهم.

وی ادامه داد: برای این دوره از بازی‌های آسیایی نیز در دو ماده سه هزار متر با مانع و پنج هزار متر شرکت خواهم کرد، اما عمده تمرکزم روی سه هزار متر با مانع است.

این دونده کرمانشاهی از تلاشش برای بهبود رکوردهایش هم خبرداد و گفت: در دوره قبل بازی‌های آسیایی رکورد ۸ دقیقه و ۲۲ ثانیه را ثبت کردم، اکنون تلاش دارم که این رکورد را بهبود ببخشم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران ژاپنی به شدت در حال تلاش برای رکوردشکنی در این ماده هستند، افزود: غیر از ژاپنی ها، ورزشکاران بحرین، هند و قطر نیز از دیگر رقیبانم در این رقابت‌ها خواهند بود.

کیهانی در ادامه عنوان کرد: برای کسب مدال به بازیهای آسیایی می‌روم و سعی خواهم کرد که دوباره خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم.

وی با بیان اینکه سالهاست از رده‌های سنی پایه تا بزرگسالان در تیم‌های ملی حضور داشته، گفت: بر حسب استعدادم بالا آمدم و همانطور که قول داده بودم، پس از یک محرومیت چهارساله محکم به این رشته بازگشتم و اکنون برای کسب عنوان قهرمانی‌ام در بازیهای آسیایی می‌جنگم.

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران در این رقابت‌ها از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه قدردانی کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از