حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب تشریح کرد؛

برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان

برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان را تشریح کرد.

سرهنگ مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، برنامه‌های اجرایی هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس شهرستان را تشریح کرد و اظهار داشت: زنگ هفته بسیج دانش‌آموزی به صورت نمادین در یکی از مدارس نواخته خواهد شد، فضاسازی محیطی، سرکشی دانش‌آموزان از کارخانجات صنعتی شهرستان و کوهپیمایی تا دامنه قله ارتفاعات مشرف مزار شهدای گمنام به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی تدارک دیده شده است.

وی به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز تحت عنوان لاله‌های روشن، حضور منسجم آحاد دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز شنبه ۱۳ آبان اشاره کرد.

سرهنگ کاکایی تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی،  یک نهاد آموزشی است که با برنامه‌های مدون و ایجاد پایگاه‌های علمی سعی دارد گام مؤثری در ارتقای توان علمی دانش‌آموزان داشته باشد.

سرهنگ کاکایی گفت: مسئله بسیج یک امر همه‌جانبه مادی و معنوی محسوب می‌شود و حائز اهمیت بسیار است، لذا جوانان و نوجوانان ما در لباس بسیج از ارزش‌ها و شخصیت و جوهره وجودی خویش مردانه دفاع می‌کنند.

وی یادآور شد: امروزه هدف دشمن منزوی و ناامید کردن جوانان نسبت به انقلاب و نظام است، همیشه درصدد تفدقه‌افکنی میان نظام و جوانان است، ضمن اینکه می‌کوشد پیشرفت و تعالی کشور را ضعیف جلوه دهد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: دشمن درصدد اجرای برنامه‌های مختلفی با صرف هزینه‌های بالا برای تحقق اهداف شوم خود است، لذا باید هوشیار باشیم تا نسبت به این آسیب‌ها آگاهی پیدا کنیم و برای نجات خود و کشور تلاش کنیم.

سرهنگ کاکایی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، سبب دلگرمی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان خواهد شد و از مردم به خصوص دانش‌آموزان همیشه در صحنه سرپل‌ذهاب دعوت می‌شود با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، علاوه بر اعلام حمایت از نظام اسلامی، روحیه استکبار ستیزی خود را به تمامی جهانیان نشان دهند.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۵۰ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از