حالت تاریک
به‌مناسبت ایام فاطمیه؛

برنامه تلویزیونی «روضه خانوادگی» روی آنتن می‌رود

برنامه تلویزیونی «روضه خانوادگی» روی آنتن می‌رود

مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب گفت: به‌مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه برنامه تلویزیونی «روضه خانوادگی» روی آنتن می‌رود.

رسول جنتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» اظهار داشت: برنامه تلویزیونی « روضه خانوادگی» به‌مناسبت ایام فاطمیه روی آنتن می‌رود.

 

مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور و مدیر مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان کرمانشاه افزود: این برنامه گفتگومحور در دهه آخر فاطمیه از شانزدهم آذرماه سال‌جاری به مدت ۱۰ روز از شبکه زاگرس پخش می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این ویژه‌برنامه گفتگو‌محور،  کارشناسان مذهبی، نوجوانان و جوانان به‌همراه خانواده‌ها حضور دارند،  گفت: این برنامه، کاری از قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور با همکاری  سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه و همچنین مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کرمانشاه است.

 

جنتی تصریح کرد: برنامه تلویزیونی «روضه خانوادگی» با موضوع فاطمیه و خانواده از شانزدهم تا ۲۶ آذرماه به مدت ۱۰ روز از شبکه استانی زاگرس پخش ‌می‌شود.

 

وی  با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای رسانه ملی، هویت‌سازی است، خاطرنشان کرد: هدف از ساخت و تهیه چنین برنامه‌هایی ترغیب نوجوانان به مدیحه‌سرایی و افزایش سطح معرفتی مردم درباره ایام فاطمیه است.

 

جنتی گفت: روضه‌های خانگی و خانوادگی محلی برای انتقال مفاهیم تربیتی و دینی از جمله ولایت‌پذیری، انتقال ارزش‌ها به نسل آینده و تحکیم و تعالی خانواده است.

 

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کرمانشاه افزود: اصولاً در سال‌های گذشته بعضی اوقات چشم مخاطب  به برنامه‌سازی کلیشه‌ای و از روی قواعد از پیش تعیین‌شده در ایام مناسبت‌های آئینی عادت کرده بود، اما «روضه خانوادگی» به‌عنوان رویکردی جدید در برنامه‌سازی آئینی، حواس مخاطبان رسانه ملی را متوجه خود خواهدساخت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از