حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب؛

برنامه‌های هفته بصیرت و مقاومت را تشریح کرد

برنامه‌های هفته بصیرت و مقاومت را تشریح کرد

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب برنامه‌های هفته بصیرت و مقاومت در شهرستان را تشریح کرد و گفت: به همت سپاه ناحیه و حضور حداکثری مردم برنامه شاخص برگزار خواهد شد.

مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: هفته بصیرت، هفته مقاومت از ۶ تا ۱۹ دی ماه امسال همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و هفته گرامی داشت مقام زن و مادر تقارن یافته است و سه برنامه شاخص در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: هفته بصیرت و برگزاری همایش ۹ دی را در پیش داریم که با حضور حداکثری مردم در شهرستان انجام خواهد شد، در هفته زن برای برگزاری مراسم جشن باشکوه میلاد حضرت زهرا (س) برنامه‌ریزی خواهد شد و در هفته مقاومت و روز جهانی مقاومت هم مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مهمترین موضوعی که در این مناسبت‌ها وجود دارد بحث فضاسازی تبلیغی در سطح شهرستان است و می‌توان در محتوای بنرهای نصب شده از هر سه مناسبت باهم استفاده کرد.

کاکایی افزود: در هفته بصیرت نگاه به روشن‌گری و بصیرت افزایی جامعه مدنظر قرار گیرد که می‌توان در موضوعاتی هم چون جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین بحث انتخابات پیش‌رو نسبت به بصیرت‌افزایی مردم اقدام کرد.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در این رابطه برنامه‌های مختلفی را پیش بینی کرده و نشست‌های روشنگری با حضور مربیان و هادیان سیاسی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: مهمترین بستری که امروز در اختیار ما قرار دارد فضای مجازی است که باید در این سه مناسبت نهایت استفاده را از این بستر برد.

کاکایی اظهار داشت: برگزاری تجمع بصیرتی ۹ دی از برنامه‌های مهم هفته بصیرت است و چون جامعه هدف ما دانش آموزان و قشر جوان و نوجوان جامعه است لازم است که آموزش و پرورش با توجه به فصل امتحانات برنامه ریزی لازم برای حضور دانش آموزان در این مراسم را انجام دهد.

وی افزود: برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی و اعزام گروه‌های جهادی از جمله برنامه‌های دیگری است که در شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای خانوادگی، خانگی، پایگاه مقاومتی، حوزه‌ای، شهرستانی در این ایام انجام می‌گیرد و در بخش شهدای شهرستانی برای برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها در این شهرستان انجام خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: اعزام مربیان و راویان مکتب حاج قاسم به مدارس با برنامه ریزی که آموزش و پرورش انجام خواهد داد، اعزام گروه‌های جهادی، برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «نامزد گلوله‌ها»، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و برگزاری مراسم دعای ندبه توسط بسیج مداحان، برپایی نمایشگاه با همت بسیج هنرمندان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شرکت در پویش سراسری به نیت حاج قاسم، برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) با نام میلاد کوثر توسط بسیج جامعه زنان از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام توسط سپاه ناحیه است.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از