حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد:

برپایی ۴۱ غرفه در نمایشگاه قرآن کرمانشاه

برپایی ۴۱ غرفه در نمایشگاه قرآن کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: امسال ۴۱ غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمانشاه برپا شده که ناشران مطرحی به نمایندگی، ۳ هزار عنوان کتاب را عرضه می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ پوریا جلالی نیز در ادامه مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمانشاه، اظهار داشت: این نمایشگاه یک رخداد مهم فرهنگی در حوزه قرآن کریم است که بهترین‌های قرآنی استان در آن حضور دارند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بخشی از غرفه توسط دستگاه‌های فرهنگی و بخشی توسط گروه‌های مردمی دایر شده تا بتوانند فعالیت‌ها و محصولات خود را به مخاطبان عرضه کنند. 

جلالی بیان کرد: از خانواده‌های کرمانشاهی تقاضا داریم با شرکت در نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمانشاه از فرصت ایجاد شده، حض لازم را کسب کنند و از مفاهیم قرآنی بهره‌مند شوند. 

وی ادامه داد: امسال ۴۱ غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمانشاه برپا شده که ناشران مطرحی به نمایندگی، ۳ هزار عنوان کتاب را عرضه می‌کنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در دوره‌ای از نمایشگاه قرآن و عترت از فعالان برتر محافل خانگی انس با قرآن کریم تجلیل و تقدیر می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از