حالت تاریک
امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب:

نماز بر تمام ادیان الهی واجب بوده است

نماز بر تمام ادیان الهی واجب بوده است

امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب گفت: نماز بر تمام ادیان الهی واجب بوده است و تمام ۱۲۴ هزار پیامبر خدا هرکدام به گونه‌ای عبادت خداوند را انجام داده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عسکری پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در اجلاس سراسری نماز ویژه دانش‌آموزان در شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید نماز را برای یاد کردن من بخوانید، نماز خواندن برای روح انسان همانند غذا خوردن که برای جسم ضروری است، خواندن نماز هم باعث می‌شود که انسان نیازی به روانشناس و روانپزشک پیدا نکند.

امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب گفت: خداوند در قرآن ۹۰ بار کلمه صلاه به معنی نماز و ۹۰۰ بار کلمات مرتبط با نماز را بیان کرده است و این نشان‌دهنده اهمیت نماز است.

وی تصریح کرد: نماز بر تمام ادیان الهی واجب بوده است و تمام ۱۲۴ هزار پیامبر خدا هرکدام به گونه‌ای عبادت خداوند را انجام داده‌اند اما امروز برخی از پیروان ادیان الهی همچون یهودیان صهیونیست منحرف شده و امروز دست به کشتار انسان‌ها می‌زنند.

امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب با اشاره به ماه رجب و ایام اعتکاف، خاطرنشان کرد: ماه رجب ماهی بسیار پرفضیلت و ماه بندگی و اطاعت است، در این ماه ولادت امیرالمومنین (ع) و ایام اعتکاف قرار دارد و این مناسبت‌ها فرصتی برای عبادت خداوند است و دانش‌آموزان عزیز برای شرکت در مراسم اعتکاف اقدام کنند.



سعادت دنیا و آخرت از مسیر نماز می‌گذرد

در ادامه علامرضا بلنداقبال؛ مدیریت اداره آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب اظهار داشت: مهم‌ترین عامل در سعادت انسان‌ها نماز است و سعادت دنیا و آخرت از مسیر نماز می‌گذرد.

وی افزود: بعد از نماز نیکی کردن به والدین است که می‌تواند انسان را عاقبت بخیر کرده و سعادت دنیا و آخرت را برای او به ارمغان آورد.

بلنداقبال گفت: دانش‌آموزان عزیز از همین سنین نوجوانی نماز خواندن را در برنامه‌های خود قرار دهند و هرچه بیشتر با قرآن و نماز انس بگیرند تا سعادتمند شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از