حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی کرمانشاه خبر داد:

برگزاری دعای عرفه در بقاع شاخص کرمانشاه

برگزاری دعای عرفه در بقاع شاخص کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم پر فیض دعای عرفه روز یک‌شنبه ۲۷ خردادماه در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مراسم قرائت پرفیض دعای عرفه، عصر روز یک‌شنبه در مزار شهدای کرمانشاه به همراه سخنرانی کارشناس مذهبی‌ و مداحی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه روز عرفه، روز راز و نیاز به درگاه حق تعالی است، افزود: این مراسم پر فیض در امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان و بقعه سیده فاطمه(س) شهر کرمانشاه و همچنین در سایر بقاع متبرکه در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم معنوی دعای عرفه، گفت: مراسم پر فیض دعای عرفه روز یکشنبه ۲۷ خردادماه، رأس ساعت ۱۶ به‌صورت محوری در مزار شهدای کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که سخنران مراسم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه است.

 عبدی با بیان اینکه مراسم دعای عرفه در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود، گفت: در امامزاده احمد(ع) سنقر و کلیایی و در حرم احمد ابن اسحاق(ره) شهرستان سرپل‌ذهاب شاهد برگزاری این مراسم معنوی خواهیم بود.

وی، عرفه را یکی از ایام مهم سفارش شده خداوند متعال دانست و خاطرنشان کرد: در این روز انسان با دعا و نیایش علاوه بر طلب عفو از خداوند متعال ارتباط خود را با معبود بیشتر می‌کند.

عبدی افزود: مضامین عارفانه و مهمی در دعای عرفه وجود دارد که انسان به فهم عمیق آن به مقام‌های بالای بندگی، دست می‌یابد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از