پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-28 13:05 - شماره خبر : 10099 0
معاون فرهنگی سپاه استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری رویداد ملی «در راه فتح قله‌ایم»

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برگزاری رویداد ملی و سراسری «در راه فتح قله‌ایم» هم‌زمان با آغاز هفته وحدت خبر داد‌.

سپهر توکل در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از برگزاری رویداد ملی و سراسری «در راه فتح قله‌ایم» هم‌زمان با آغاز هفته وحدت خبر داد و اظهار داشت: حماسه وحدت و هشت بهشت از موضوعات این رویداد ملی است.

وی با بیان اینکه رویداد فرهنگی هم‌زمان با آغاز هفته وحدت به صورت ملی و سراسری برگزار خواهد شد، افزود: همه بسیجیان و اقشار مردم استان می‌توانند نسبت به اجرای برنامه‌ها در هفته وحدت و دفاع مقدس اقدام و یا این برنامه‌هایی که به منظور بزرگداشت این دو رویداد در سطح پایگاه‌ها، مساجد، واحدهای دانش‌آموزی و اقشار بسیج برگزار می‌شود شرکت کنند.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر یا فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای با کیفیت را در گروه در راه فتح قله‌ایم در پیام رسان ایتا در دو گروه برادر و خواهر با نام خود و ذکر نام شهرستان، حوزه و پایگاه ارسال کنند.

توکل در ادامه بیان کرد: این رویداد در سراسر استان کرمانشاه با رمز «لبیک یا خامنه‌ای» آغاز و با اجرای این رویداد به استقبال اولین کنگره ۹ هزار و ۸۰۰ شهید والامقام استان کرمانشاه در تاریخ بیستم مهرماه می‌رویم.

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: مهلت ارسال آثار این رویداد از ۲۴ شهریورماه شروع و تا هشتم مهرماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی گفت: با انتخاب آثار برتر جوایز ویژه‌ای توسط سازمان بسیج به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/N2M9P
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار