حالت تاریک

هفتمین جشنواره مالک اشتر در پاوه برگزار شد

هفتمین جشنواره مالک اشتر در پاوه برگزار شد

هفتمین جشنواره مالک اشتر رده‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج پاوه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسام الدین عبدی‌پور صبح امروز در هفتمین جشنواره مالک اشتر که در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد، اظهار داشت: مالک اشتر نمادی از تکریم فرماندهان و مسئولان واحدها و بسیجیان پرتلاش است که به صورت مؤثر و همه جانبه در پیش‌روندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام بر می‌دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: انتقال تجربیات و عوامل موفقیت از برگزیدگان به دیگر افراد و رده‌ها، از اهداف جشنواره مالک اشتر در سپاه است.

وی تصریح کرد:  از پیامبر (ص) روایت می‌کند که اوصاف پیامبران اولوالعزم از علم حضرت آدم، عزم حضرت نوح، حلم حضرت ابراهیم، زیرکی حضرت موسی و زهد حضرت عیسی در حضرت علی (ع) موجود است.

پیش از این صفدر سلطانی؛ جانشین و دبیر جشنواره مالک اشتر نیز در سخنانی با بیان اینکه شخصیت امام علی (ع) تربیت شده شخصیت پیامبر(ص) است، گفت: شخصیت و سیره امام علی (ع) به عنوان محور وحدت برای همه ما خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: در این جشنواره ۳۰ رده سپاه ناحیه پاوه بر اساس ارزیابی عملکرد به عنوان رده برتر انتخاب و معرفی شدند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از