حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد:

برگزاری هفتمین روز شهادت رئیس‌جمهور در کرمانشاه

برگزاری هفتمین روز شهادت رئیس‌جمهور در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در مسجدالنبی(ص) شهر کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفتمین روز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم‌های مختلفی توسط اقشار مختلف مردم در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود که نشان از عشق و علاقه مردم به این شخصیت دارد.

عبدی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت شهدای خدمت روز پنج‌شنبه ساعت ۲۱ در مسجدالنبی(ص) شهر کرمانشاه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و با حضور آیت‌الله محمدی عراقی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در میان مردم حضور داشت و در راه خدمت به مردم گام برداشت و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرد و سرانجام در راه خدمت به مردم به شهادت رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: شهید آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار کشور بودند که در راستای اقتدار و امنیت کشور گام برداشتند و توانستند در مدت سه ساله مدیریت خود روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان ارتقا و سطح روابط تجاری و سیاسی با همسایگان را افزایش دهند.

عبدی عنوان کرد: شهید امیرعبداللهیان از نخبگان وزارت امور خارجه بود که در راستای تقویت جبهه مقاومت و مقابله با سیاست‌های استکبار جهانی تلاش‌های بسیار کرد که بازتاب ارتقای سیاست‌های مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و حضور سران کشورهای مختلف نمود پیدا کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از