حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
برگزاری یادواره‌های شهدا باید تداوم یابد
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

برگزاری یادواره‌های شهدا باید تداوم یابد

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم مکتب شهدا به فراموشی سپرده شود، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا باید تداوم یابد.

مسعود دوستی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای از تاریخ، برگزاری یادواره‌ها برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به این شکل پس از دوران انقلاب نبوده است.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: یکی از اهداف برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های بزرگداشت شهدا انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و شجاعت به نسل نوجوان و جوان است.

دوستی گفت: پس از انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس ما همواره با برگزاری یادواره‌ها یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و از خانواده‌های معظم شهدا نیز تجلیل به عمل آورده‌ایم، اما در برابر رشادت‌های شهدای عزیز کار خاصی انجام نداده‌ایم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از استان کرمانشاه به‌عنوان استان موفق یاد می‌کنند زیرا در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش مهم و ارزنده‌ای را ایفا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نقطه عطف این برنامه روز پنج‌شنبه سوم آبان‌ماه است که هدف اصلی این کنگره معرفی شهدا، انتقال سیره، منش، اعتقادات، رفتار، گفتار و کردار شهدا به نسل امروز و دانش‌آموزان است که جنگ را ندیده‌اند.

دوستی ادامه داد: بعد از برگزاری کنگره هم باید سیره و راه و روش شهدا را الگو قرار دهیم و تداوم داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه این برنامه ملی خواهد بود، گفت: این مراسم برای اولین بار در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و ان‌شاالله سیره و راه روش شهدا به نسل امروز به خوبی منتقل شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از