حالت تاریک
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی کرمانشاه خبر داد:

هزینه ۸۵۰ میلیارد تومانی اقدامات جهادی در کرمانشاه

هزینه ۸۵۰ میلیارد تومانی اقدامات جهادی در کرمانشاه

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به تأثیرات فعالیت‌های جهادی، گفت: تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان برای اقدامات جهادی در استان هزینه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ امیرحمزه خزایی در مراسم تجلیل از نیروهای جهادی فعال استان که صبح امروز دوشنبه در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص)برگزار شد، اظهار داشت: خداوند این امت را به واسطه دعا و نماز و اخلاص ضعیفان ياري می‌کند.

 

وی با اشاره به فرمایشات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: امام خمینی فرمودند به همه برای کوشش در رفاه طبقات محروم وصیت می‌کنم چون خیر شما در خدمت به محرومان است که این جمله اهمیت کار جهادی را نشان می‌دهد. 

 

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی استان کرمانشاه به پیامدهای محرومیت و فقر اشاره و ابراز داشت: یکی از پیامدهای فقر این است که فاصله مردم و مسئولان روز به روز افزایش پیدا می‌کند و یکی دیگر از پیامدهای آن افزایش دشمنان داخلی و خارجی است. 

 

خزایی با بیان اینکه اولویت انجام کارهای جهادی، مناطق دور و صعب‌العبور است، خاطرنشان کرد: استحکام در ساخت و ساز، توجه به کیفیت، کم هزینه بودن قیمت پروژه‌ها از ویژگی‌های پروژه‌های جهادی است و در حوزه آب، اشتغال، کشاورزی، سلامت، زیرساخت و بحث‌های فرهنگی نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده است. 

 

وی تاکید کرد: در بحث تأمین جهیزیه نیز  فعالیت های زیادی صورت گرفته که از مهمترین اهداف آن جلوگیری از طلاق و راه‌اندازی ازدواج آسان است. 

 

خزایی گفت: در استان کرمانشاه ۲۳ هزار و ۳۴۸ پروژه عمرانی و ۳۸ هزار و ۳۷۶ پروژه غیر عمرانی و جمعا ۶۱ هزارو ۷۲۴ پروژه انجام شده  و ۸۵۰ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان در همه رده‌های سپاه برای کار جهادی هزینه شده است. 

 

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی استان کرمانشاه اظهار داشت: ایران از نظر ظرفیت‌های طبیعی و انسانی استفاده‌نشده در رتبه اول قرار دارد و در این میان هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند به ما کمک کند بلکه همه ما باید دست به دست هم دهیم و در آبادانی و پیشرفت کشور بکوشیم. 

 

وی با تاکید بر اینکه در خدمت‌رسانی به محرومان و انجام کارهای جهادی هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته شدنی نیست، اذعان داشت: کسانی که در این نظام فقر را می‌فهمند عذاب می‌کشند و کسانی که فقر را نمی‌فهمند عذاب می‌دهند بنابراین باید با تمام وجود برای ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت در همه مناطق کشور بکوشیم.

 

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه اهداف پروژه‌های جهادی در درجه اول رضایت خدا و شادی روح امام راحل و شهدا و مقام عظمای ولایت است، گفت: ۸۵ درصد از پروژه‌های ما کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه و قابل اجرا توسط ساکنان بومی هستند که همه آنها برای نظام محبوبیت ایجاد می‌کند و در راستای امنیت پایدار است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از