حالت تاریک
معراجی‌ها؛

به امر رهبرى گوش فرا دهید

به امر رهبرى گوش فرا دهید

شهید «علی عسگری» در وصیت‌نامه خود این چنین می‌گوید: «به امر رهبرى گوش فرا دهید؛ چرا که ایشان ولى امر ما جوانان و نماینده امام زمان، حضرت مهدى (عج) است ...»

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ «شهید علی عسگری»، یکم مهر ماه سال ۱۳۲۳، در روستای اسفرورین از توابع شهر تاکستان به دنیا آمد، پدرش محمدقلی (فوت۱۳۴۶) و مادرش رقیه نام داشت، در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت، کارگر بود، سال ۱۳۵۰ ازدواج کرد و صاحب سه پسر و سه دختر شد.

این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و نهم خرداد سال ۱۳۶۲، در سردشت توسط نیرو‌های عراقی به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.

متن وصیت‌نامه شهید علی عسگری:

من به خاطر خودنمایى به جبهه نرفته‌ام؛ بلکه براى هدفم، به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتم و به خاطر اینکه اسلام در خطر است، آمدم تا با لشکر منافق صدام بجنگم و تمام ابرقدرت‌هاى شرق و غرب را به زانو درآورم.

اگر در این راه به خواست خدا شهید شدم، به امر سید مظلومان، حسین‌بن‌على (ع) لبیک گفتم. صحبتى با جوانان انقلاب اسلامى ایران دارم؛ اى جوانان! اول؛ نماز، روزه و آنچه خدا امر فرموده را بجا آورید. دوّم؛ از منافقین دورى کنید.

سوّم؛ به امر رهبرى گوش فرا دهید؛ چرا که ایشان ولى امر ما جوانان و نماینده امام زمان، حضرت مهدى (عج) است و با دید باز نگاه کنید که غیر اسلام کدام دین است که به انسان‌ها این همه احترام می‌گذارد و کدام دین است که به پدر و مادر‌ها این همه لطف مى‌کند؟.

و من از شما جوانان که این وصیت‌نامه را برایتان مى‌نویسم، می‌خواهم با دید باز به حرف‌هاى من گوش کنید. از پدر و مادرم مى‌خواهم به فرزندانم درس قرآن یاد بدهند. به خدا قسم وقتى صداى قرآن به گوشم مى‌رسد، روحم تازه می‌شود؛ و از پدر و مادرم مى‌خواهم به خاطر شهادت من هیچ ناراحت نباشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از