حالت تاریک
ائمه جمعه استان کرمانشاه مطرح کردند؛

تبیین اهمیت شرکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری

تبیین اهمیت شرکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری

ائمه جمعه شهرستان‌های استان کرمانشاه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بر اهمیت شرکت در انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلح و جهادی تأکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ائمه جمعه شهرستان‌های استان کرمانشاه امروز در خطبه‌های نمازجمعه بر اهمیت شرکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و جهادی و همچنین انتظارات از رئیس‌جمهور منتخب تأکید کردند.

انتظار مردم از رئیس‌جمهور منتخب خدمت جهادی است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حاتمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان دالاهو، با تأکید بر انتخاب فرد اصلح اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم مشکل معیشتی و اقتصادی دارند توقع مردم از رئیس جمهور منتخب این است این چهار سال خدمت جهادی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: رئیس‌جمهور کنترل از راه دور نباشد در بین مردم باشد و مردم را از خودش و خودش را از مردم بداند لذا رئیس‌جمهوری باشد که به‌جای شعار عملاً در عرصه خدمت حضور پیدا کند بنابراین از بین این دو بزرگوار هر کدام که انتخاب شوند مردم این انتظارات را دارند.

مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد

ماموستا ملا سیدمحمد محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان جوانرود با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: عزت و سربلندی ایران اسلامی با حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم خواهد خورد.

امام جمعه شهرستان جوانرود افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری علاوه بر برکات فراوان آن در داخل کشور ناکامی دشمنان را نیز به دنبال دارد.

با توجه به کارنامه کاندیداها آگاهانه رأی بدهیم 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان کنگاور با اشاره به افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: مشارکت در دور اول پایین‌تر از حد انتظار بود لذا اگر کسانی در دور قبل رأی نداده‌اند آنها را تشویق به رأی‌دادن کنید و امیدواریم فرد منتخب موجب افتخار نظام، اسلام و انقلاب شود.

امام جمعه شهرستان کنگاور در ادامه افزود: یک نگاه به کارنامه کاندیداها کنیم تا آگاهانه رأی بدهیم و در روز قیامت بتوانیم جوابگو باشیم. 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب ملاک‌ها را فرمودند و تشخیص را به عهده خود مردم گذاشتند و اولین ملاک کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید اعتقاد به مبانی دین و اعتقاد عملی به مبانی انقلاب داشته باشد.

آرای مردم دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌رضا اکبری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سنقر و کلیایی با بیان اینکه مردم در انتخاب آزاد هستند، اظهار داشت: کسانی که پای صندوق‌های رأی نیامدند، بدانند شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمود امروز ایران حرم است جمهوری اسلامی ایران حرم است کسانی که رأی میدهند با این رأی‌‌ها از این حرم دفاع می‌کنند.

امام جمعه شهرستان سنقر اظهار امیدواری کرد که دولت جدید ادامه‌دهنده دولت جهادی و خدمت‌گزار آیت‌الله شهید رئیسی باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از