دوشنبه 26 شهر 1403
1402-07-20 11:42 - شماره خبر : 641 0

«تراب» روستایی با بیشترین تنش آب در اسلام‌آبادغرب

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب با اشاره به اینکه روستای تراب از جمله روستاهایی است که بیشترین تنش آبی را داشته است، گفت: امروز شاهد افتتاح فاز دوم پروژه آبرسانی به روستای تراب و 14 روستای دیگر از توابع شهرستان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، بهزاد یوسف‌وند امروز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی به روستای تراب در شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: روستای تراب یکی از روستاهای شهیدپرور شهرستان اسلام‌آبادغرب است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب با اشاره به اینکه روستای تراب از جمله روستاهایی است که بیشترین تنش آبی را داشته است، افزود: امروز شاهد افتتاح فاز دوم پروژه آبرسانی به روستای تراب و 14 روستای دیگر از توابع شهرستان هستیم.

 

وی گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب و در رأس آن قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در مبحث آبرسانی کنار نیروهای آب و فاضلاب قرار دارند که البته به فرموده مقام معظم رهبری خدمت، تحفه‌ای برای مسئولان ما است.

 

یوسف‌وند افزود: بسیج در کنار مسئولان و دولت‌مردان کارهای جهادی خوبی را انجام داده و در این میان مردم، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز مشارکت داشته‌اند.

https://mersadnews.ir/short/V1EoV
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار