حالت تاریک
در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمانشاه ایراد شد؛

حمایت ائمه جمعه کرمانشاه از مردم مظلوم غزه

حمایت ائمه جمعه کرمانشاه از مردم مظلوم غزه

ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی ساداتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی باید متوجه زجر و سختی مسلمانان در نوار غزه و جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین باشد نه اینکه تمام هم و غم عده ای برگزاری یک مراسم جشن باشد در حالیکه برادران و خواهران مسلمان ما در غزه گرسنه و در زیر بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری ضمن دعوت  نمازگزاران شهرستان سنقروکلیایی  در پی محکومیت جنایات اخیر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه افزود: فلسطین دارد به لحظات سرنوشت ساز  خود نزدیک می‌شود. سازمان ملل که هیچ اقدام موثری در جهت حمایت از مردم مظلوم و جنایات اسراییل انجام نداده است 

وی ضمن اشاره به تصویب قطعنامه با اکثریت رای قاطع و رای ممتنع آمریکای جنایت‌کار کودک‌کش بیان داشت: یقین داشته باشید اگر فقط دو روز صلح اتفاق بیفتد این حکومت فاسد اسرائیل توسط خود اسرائیلی‌ها کنار زده می‌شود.


خطیب نمازجمعه شهرستان سنقر گفت: تکبیرهای الله اکبر  و مرگ بر آمریکا  و مرگ بر انگلیس‌ها و این بیداری اسلامی گواه شکست باطل و پیروزی حق است.

وی ضمن اشاره به دیدار دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با رهبر معظم انقلاب تاکید: به  فضل الهی شاهد پیروزی نهایی مردم غزه خواهیم بود این را ما منتظرش هستیم و ان‌شاالله اتفاق خواهد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کرد.

وی در ادامه با اشاره به بحث مشارکت و مشارکت جهش تولید گفت: اولین نکته‌ای که در بحث مشارکت و جهش تولید در نظر گرفته شود بحث ثبات در سرمایه‌گذاری است و عدم نگرانی از بین رفتن سرمایه است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان شفاء و کشتار زنان و مردم روزه‌دار غزه گفت: قصه غزه بحران جهانی را به رخ جهانیان کشید و ثابت کرد نظمی در جهان نیست و با وجود تصویب قطعنامه‌ای در شورای امنیت مبنی بر لزوم شکل‌گیری آتش‌بس فوری در غزه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی حتی به قطعنامه‌ها نیز اعتنا نمی‌کند.

ماموستا ملا محمد محمدی درخطبه‌های نماز جمعه جوانرود، به معجزات ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ رمضان، لیلة القدر است که موجب مغفرت و عفو الهی خواهد بود. 

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی حاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دالاهو، شهادت حضرت علی(ع) و شب قدر رابه مردم تسلیت گفت و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و تقوا را کلید رستگاری در دنیا و آخرت عنوان کرد.

امام جمعه دالاهو در رابطه با مسئله حجاب و نوع پوشش زن و مرد در جهان امروز اظهار داشت: در دوران معاصر تاریخ جهان حجاب و پوشش مهم‌ترین و عالی‌ترین شواهد دنیای اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی گفت: حجاب یکی از نشانه‌های دینداری و لباسی با غیرت است زنان کورد لباس‌هایی که شرایط اسلامی داشته استفاده می کنند و قوم کورد در طول تاریخ انقلاب اسلامی هم به این پوشش اهمیت داده‌اند.

وی در ادامه افزود: حجاب مهم‌ترین نهاد دینداری است اگر ما به ۱۵۰ سال و قبل‌تر برگردیم حتی در دین مسیحیت و یهودیت حتی در کشورهایی که هیچ دینی نداشتند پوشش کامل داشتند حتی پوششی متفاوت تر از حجاب امروز داشتند مردان با لباس‌های بلند و گشاد و زن‌ها با لباس‌های مناسب با توجه مستندات و تابلوهای قدیمی آن را مشاهده می‌کنیم که پوشش اهمیت زیادی داشته است .

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی با توجه به فرهنگ برهنگی غرب اشاره کرد و گفت: فرهنگ برهنگی یعنی از بین رفتن پوشش‌ها باید مراقب باشیم دشمنان اسلامی می‌خواهند تفکر اسلامی که در باطن ما شکل گرفته از بین ببرند فرهنگ برهنگی یک فرهنگ غیر الهی است این شبیخون‌هایی که در فرهنگ آنها وجود دارد یک فرهنگ برهنگی است که در کشورهای اسلامی وارد شده و روز به روز تفکرات خودشان را وسیع می‌کنند می‌خواهند جهان را تک قطبی کنند باید مسئله حجاب را جدی بگیریم.

وی خطاب به مسئولان گفت: باید زمینه شادی را در بین مردم فراهم کنند زیر ساخت‌های شادی برای کودکان اسباب بازی، تجهیزات پارک‌ها و  سینماها در شهر افزایش دهند که مردم به سمت شادی کشورهای بیگانه و غربی کشانده نشوند.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از