حالت تاریک
مدیر گروه جهادی منتظران المهدی(عج) مطرح کرد:

تربیت ۱۵۰ جهادگر در قرارگاه شهید خوشروان

تربیت ۱۵۰ جهادگر در قرارگاه شهید خوشروان

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی(عج) شهرستان گیلانغرب از تربیت ۱۵۰ جهادگر در قرارگاه شهید خوشروان خبر داد و گفت: این گروه جهادی از سال ۹۱ فعالیت خود را در حوزه عمرانی شروع کرد.

ایوب الهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ساختار گروه جهادی منتظران المهدی(عج) شهرستان گیلانغرب از ابتدا عمرانی بود که در همان گام اول از سال یک‌هزار و ۳۹۱ با تعداد پنج نفر کار خود را آغاز کرد.

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی(عج) افزود: در سال ۹۱ با فراخوان نیروهای جهادی و مردم در دهستان «چله» شهرستان گیلانغرب اقدام به ساخت یک واحد مسکونی نیازمند و ساخت مسجد اقدام کرد که با کمک مردم و بسیج سازندگی این دو پروژه به سرانجام رسید.

وی گفت: گروه جهادی منتظران المهدی در شهرستان گیلانغرب در یک حوزه عمرانی از شهرستان فعالیت‌های خود را شروع و سپس آن را گسترش داد و در طول این چندسال با دعوت از گروه‌های جهادی استانی و کشوری توانست به محرومیت‌‌زدایی در شهرستان کمک مضاعفی داشته باشد.

 ایوبی تصریح کرد: در حوزه مسکن، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، آموزشی، مذهبی و اهدا بسته‌های معیشتی فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی تصریح کرد: گروه جهادی منتظران المهدی (عج) در زلزله استان کرمانشاه با تشکیل یک قرارگاه جهادی مستقر در گیلانغرب، قصرشیرین و سرپلذهاب توانست کمک‌هایی در حوزه ساخت مسکن، تأمین پوشاک، اهدای بسته‌های غذایی و فعالیت‌های پزشکی در سطح شهرستان‌های مذکور انجام دهد.

ایوبی خاطرنشان کرد: همچنین در سیل خرم‌آباد با اعزام نیروی جهادی و جمع‌آوری نیازهای اولیه منطقه هدف تعدادی از جهادگران برای کمک به مردم سیل‌زده اعزام شدند.

وی ادامه داد: گروه جهادی منتظران المهدی (عج) در دوران شیوع کرونا با تشکیل یک قرارگاه جهادی به کمک بیمارستان و درمانگاه‌های شهرستان آمد و با ایجاد یک کارگاه تولید ماسک روزانه تعداد ۲ هزار ماسک تولید و در اختیار بیمارستان و مراکز درمانی قرار داد.

ایوبی ادامه داد: همچنین با یک کارگاه دیگر تولید دستکش در طی سه ماه در کارگاه ۲۵۰ هزار جفت دستکش و همچنین بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ دست لباس گان بیمارستانی و شیلد به مردم اهدا کرد.

وی گفت: گروه جهادی منتظران المهدی قریب به ۱۳ سال است که در شهرستان گیلانغرب در تمامی بحران‌ها و مشکلات در کنار مردم بوده و در طی این چندسال اخیر به غیر از کارهایی که تعریف شده در ایام اربعین با تشکیل موکب در مزر خسروی به زائران خدمات‌ ارائه داده است.

ایوبی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در این چند سال توانست نزدیک به ۱۵۰ نفر نیروی جهادی تربیت کند و به یک قرارگاه توسعه پیدا کرده و این قرارگاه محرومیت‌زدایی اکنون با نام مبارک شهید صفر خوشروان در غرب استان کرمانشاه در شهرستان‌های گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، دالاهو، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین فعالیت دارد.

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی گفت: هم‌اکنون در شهرستان‌های دالاهو و گیلانغرب سه پروژه عمرانی در حال انجام است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از