حالت تاریک
مدیرکل راهداری استان کرمانشاه خبر داد:

تردد ۵۰ هزار زائر اربعین از خسروی

تردد ۵۰ هزار زائر اربعین از خسروی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد 50 هزار زائر اربعین حسینی طی 24 گذشته از مرز بین‌المللی خسروی خبر داد.

سید شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته ۴۹ هزار و ۸۴۶ نفر از مرز بین‌المللی خسروی عبور کرده‌اند، اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۹۷ زائر ایرانی پایانه مرزی خسروی را برای زیارت امام حسین (ع) انتخاب کردند و راهی کربلای معلی شدند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: طی همین مدت ۴۶ هزار و ۸۰۱ زائر ایرانی از طریق پایانه مرزی خسروی به کشور بازگشتند.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی عظیم اربعین با حضور عاشقانه و خالصانه دوستان اهل بیت (ع) فارغ از هر ملیت و زبان انجام می‌گیرد، ادامه داد: تعداد اتباع خارجی که ظرف ۲۴ ساعت گذشته از مرز بین‌المللی خسروی عبور کرده‌اند ۳۷۵ نفر بوده است. 

کهریزی خاطرنشان کرد: همچنین روز گذشته ۲۷۳ زائر غیر ایرانی از این مرز وارد کشور شده‌اند که پس از سفر معنوی اربعین از طریق این پایانه مرزی به کشور بازگشتند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایان گفت: اکنون با موج برگشت زائران حسینی از مرز خسروی روبه‌رو، هستیم و همه تجهیزات برای بازگشت زوار فراهم است و هیچ‌گونه مشکلی در جابه‌جایی و حمل و نقل زوار نداریم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از