حالت تاریک
مسئول نمایندگی‌ولی‌فقیه در هلال‌احمر کرمانشاه مطرح کرد:

تلاش برای تربیت جوانان امدادگر در تراز انقلاب

تلاش برای تربیت جوانان امدادگر در تراز انقلاب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: سلسله نشست‌های بصیرتی برای آگاهی‌دهی و تربیت جوانان امدادگر در تراز انقلاب اسلامی‌ با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین بهزاد پیروزفر صبح امروز یکشنبه در سومین نشست بصیرتی فکر نو، اندیشه برتر در جمعیت هلال استان کرمانشاه که در شهرستان جوانرود برگزار شد، با اشاره به استعداد و ظرفیت جوانان کشور، تربیت و زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادهای جوانان عضو جمعیت هلال احمر در راستای مأموریت‌های این سازمان را از وظایف خطیر و مهم مسئولین این جمعیت عنوان کرد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای حضور فعال، با نشاط و اثرگذار جوانان استفاده خواهیم کرد.

 

وی به نقش امید در زندگی اشاره کرد و گفت: امید داشتن باعث می‌شود که افراد با مشکلات مقابله کنند و برای رسیدن به اهداف خود، استراتژی‌های مختلفی را امتحان کنند در واقع امید عاملی است که می‌تواند انسان را به سوی موفقیت و توسعه فردی هدایت کند.

 

پیروز فر نقش مهم جوانان در عرصه‌های مختلف را یادآورشد و گفت: هر جا جوانان اقدامات و امور مربوط به خود را به درستی انجام داده‌اند، در فضای آن جامعه، برنامه‌ها و اقدامات با شتاب و سرعت بیشتری انجام شده است.

 

وی همچنین به برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی به صورت ماهیانه اشاره کرد و یادآورشد: این سلسله نشست‌ها برای آگاهی‌دهی و تربیت جوانان امدادگر در تراز انقلاب اسلامی‌ با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

پیروزفر گفت: امید و خودباوری از موضوعاتی است که در متون دینی و آیات و روایات به آن تاکید فراوانی شده و لازمه پیشرفت در عرصه‌های مختلف و آبادانی ایران اسلامی داشتن امید، خودباوری و اتکا به ظرفیت های جوانان عزیز است‌ که با توکل به خداوند می‌توانیم به شعار ما می‌توانیم جامه عمل بپوشانیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از