حالت تاریک
توزیع ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در کرمانشاه
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی خبر داد:

توزیع ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در کرمانشاه

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: با توجه به شروع مهرماه و سال تحصیلی جدید در قالب رزمایش پویش بنیاد برکت ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در راستای گرامیداشت ۸۰۰ شهید دانش‌آموز استان کرمانشاه و با توجه به شروع مهرماه و سال تحصیلی جدید در قالب رزمایش پویش بنیاد برکت ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند استان کرمانشاه توزیع می‌شود. 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افزود: گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌های اجتماعی تا ۱۵ مهرماه این تعداد لوزام‌التحریر را در بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع خواهند کرد؛ بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌های لوازم‌التحریر هزینه شده که سعی شده این رزمایش را در قالب پویش مشارکتی با گروه‌های جهادی انجام دهیم. 

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه برنامه‌هایی از طریق گروه‌های جهادی در مناطق مختلف استان درخواست شده که برنامه‌هایی را در حوزه‌های فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و پزشکی داشته باشند و ما اکنون در حال جمع‌آوری این برنامه‌ها هستیم. 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: بر مبنای ظرفیت‌هایی که گروه‌های جهادی در مناطق مختلف دارند این خدمات را در قالب برگزاری یادواره‌های شهدا ارائه می‌دهند و درصدد هستیم ظرف ۱۰ روز آینده این خدمات را در مناطق محروم ارائه دهیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از