حالت تاریک
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

هنر متعالی با اشاعه‌فرهنگ ناب اسلامی‌ایرانی میسر می‌شود

هنر متعالی با اشاعه‌فرهنگ ناب اسلامی‌ایرانی میسر می‌شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه به‌دنبال هنر متعالی هستیم، گفت: این موضوع جز با توسعه عدالت فرهنگی و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی ایرانی میسر نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز پنجشنبه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با امام جمعه شهرستان هرسین دیدار و گفتگو کرد.

 

 پوریا جلالی در این دیدار اظهار داشت: جایگاه ائمه جمعه شهرستان‌ها به واسطه ریاست بر شورای فرهنگ عمومی بسیار پر اهمیت و ارتباط کاری زیادی با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار خواهد شد که امید داریم امام جمعه محترم شهرستان با همکاری رئیس جدید اداره ارشاد اسلامی هرسین در تقویت جایگاه شورای فرهنگ عمومی بکوشند.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: هنرمندی که از دغدغه‌های جامعه حرف نزند هنرمند مرده‌ای است اما این به معنای حرف‌های گنگ و بی‌مبنایی همچون هنر برای هنر نیست.

 

 جلالی تصریح کرد: مکرر گفته‌ایم که به دنبال هنر متعالی هستیم و این موضوع جز با توسعه عدالت فرهنگی و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی ایرانی میسر نمی‌شود.

 

در ادامه این دیدار امام جمعه هرسین با تبریک انتصاب براری به عنوان رئیس جدید اداره ارشاد شهرستان هرسین و تقدیر از خدمات الفتی رئیس پیشین گفت: شهرستان هرسین مخزن استعدادهای فرهنگی هنری است و انتظار داریم از تمام سلائق استفاده شود.

وی افزود: اگر معروف را به درستی انجام دهیم منکر به خودی خود به حاشیه خواهد رفت و این موضوع با فعالیت هنرمندانه باید دنبال شود.

 

امام جمعه هرسین ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی مرکبی از همه ظرفیت‌ها و مهم‌ترین شورای راهبری فرهنگی محسوب می‌شود که انتظار داریم با تشکیل منظم جلسات و پیگیری مصوبات مسائل فرهنگی شهرستان تسهیل شود.

هنر متعالی با اشاعه‌فرهنگ ناب اسلامی‌ایرانی میسر می‌شود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از