حالت تاریک
سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد

توقیف بیش از هزار دستگاه وسیله نقلیه متخلف

توقیف بیش از هزار دستگاه وسیله نقلیه متخلف

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در هفت ماهه نخست امسال یک هزار و ۱۱۹دستگاه وسیله نقلیه توسط گشت‌های نامحسوس جاده‌ای توقیف شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از پایگاه خبری پلیس عبدالحسین زارع اظهار کرد: این دسته از وسایل نقلیه به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک بودن و همچنین تحت تعقیب قضایی قرار داشته‌اند به صورت ساعتی و یا روزانه توقیف شده اند.

وی افزود: همچنین در هفت ماهه سپری شده از سال جاری ۱۴ هزار و ۱۵۰ مورد تخلف توسط گشت‌های نامحسوس جاده‌ای کشف و خودروهای متخلف اعمال شدند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور تیم‌های نامحسوس گشت جاده‌ای تأثیر زیادی بر نوع رفتار ترافیکی رانندگان و افزایش ایمنی ترددها ایفا می‌کند.

وی گفت: حضور گشت‌های نامحسوس در واقع هشداری به آن دسته از رانندگان پرخطر است که با رفتار خود امنیت دیگران را به خطر می‌اندازند، اما این دسته از افراد باید بدانند پلیس هر لحظه و در هر ساعت از شبانه روز بر رفتارهای ترافیکی آنان نظارت و کنترل دارد.

زارع در پایان و با بیان اینکه بی‌تجربگی و ارتکاب تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان سهم قابل توجهی در وقوع تصادفات دارد، تأکید کرد: پلیس با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از