حالت تاریک
تولید ۱۳۰ مستند ویژه کنگره شهدای کرمانشاه
مسئول کمیته بازرسی کنگره ملی شهدا خبر داد:

تولید ۱۳۰ مستند ویژه کنگره شهدای کرمانشاه

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه از تولید 130 مستند فاخر در قالب‌های مختلف پویانمایی، مستند داستانی، گزارشی داستانی و مستند بازسازی در راستای این کنگره خبر داد.

رسول جنتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به فرصت باقی‌مانده تا برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه، اظهار داشت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا تبیین مجاهدت‌ها و رشادت‌های این عزیزان و انتقال مفاهیم والای آن‌ها به نسل جوان است؛ همه ما مدیون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم و هرچه عزت به‌دست بیاوریم مرهون خون این عزیزان هستیم. 

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از کمیته‌های مهم کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، کمیته قرارگاه رسانه‌ای بسیج است که که با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب، اقدامات ارزشمندی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام رسانده است.

وی تصریح کرد: ۱۳۰ قطعه مستند فاخر در قالب‌های مختلف پویانمایی، مستند داستانی، گزارشی داستانی و مستند بازسازی، تولید ۶ فیلم کوتاه داستانی و تولید یک سریال فاخر ۲۶ قسمتی در راستای معرفی شهدای استان کرمانشاه در دست اقدام داریم که ان‌شاءالله بتوانیم در انتقال پیام و ترویج سیره شهدا گامی موثر برداریم. 

جنتی در پایان شهدا را قهرمانان واقعی زندگی خواند و گفت: اگر کسی اهل ایمان، عمل و اقدام صالح باشد خداوند محبت او را در دل انسان‌ها می‌اندازد؛ باید از زندگی این عزیزان فیلم، مستند و انیمیشن ساخت تا نسل جوان و نوجوان بدانند که در زندگی دنباله‌رو چه کسانی باشند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از