حالت تاریک
نائب‌رئیس اتحادیه هتل‌داران کرمانشاه خبر داد:

تکمیل ۵۰ درصد هتل‌های کرمانشاه در اربعین

تکمیل ۵۰ درصد هتل‌های کرمانشاه در اربعین

نائب‌رئیس اتحادیه هتل‌داران کرمانشاه از تکمیل ۵۰ درصد هتل‌های کرمانشاه در ایام اربعین حسینی خبر داد.

سیروس گل‌عنبر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در طی ایام اربعین بین ۴۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت‌ها هتل‌ها و مراکز اقامتی در شهر کرمانشاه تکمیل شد.

نائب‌رئیس اتحادیه جامعه هتل‌داران کرمانشاه افزود: زائران اربعین به عنوان مسیر گذر از کرمانشاه به سمت عتبات عالیات می‌روند لذا ماندگاری زیادی در این شهر ندارند و از طرفی برای استراحت از موکب‌ها و زائرسراها استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به وجود ۳۱ هتل، هتل‌آپارتمان و مهمان‌پذیر در کرمانشاه گفت: مهمان‌پذیرهای واقع در مرکز شهر همان میدان آزادی با وجود ظرفیت خوب به دلیل وجود مشاغل مزاحم، شلوغی و عوامل دیگر مورد استقبال مسافران قرار نمی‌گیرند و باید برای آنها چاره‌اندیشی شود.

گل‌عنبر، فرسودگی ساختمان‌ها و نداشتن امکانات رفاهی به‌روز را یکی از مشکلات مهمان‌پذیرهای کرمانشاه برشمرد و گفت: از طرفی فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجاز خصوصاً در منطقه طاق‌بستان باعث‌شده تا مسافران کمتر به سمت مهمان‌پذیرها بروند.

نائب‌رئیس اتحادیه هتل‌داران کرمانشاه گفت: با وجود پیگیری اداره اماکن، میراث فرهنگی و گردشگری استان اما تعدادی از مراکز اقامتی همچنان بدون مجوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نرخ مصوب هتل‌داران بر اساس استانداردسازی و سایر خدمات به تناسب ستاره برای آنها تعیین شده است و ضوابط مقررات را رعایت می‌کنند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پرونده‌ای که منجر به اخطار یا مهر و موم مرکز اقامتی شود، نداشتیم.

گل‌عنبر در پایان خواستار حمایت دولت از جامعه هتل‌داران شد و گفت: بسیاری از مهمان‌پذیرهای قدیمی شهر کرمانشاه نیاز به بازسازی و تجهیز امکانات دارند که می‌توان از طریق ارائه تسهیلات به آنها کمک کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از