حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی کرمانشاه:

راهپیمایی 13 آبان اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است

راهپیمایی 13 آبان اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان‌دهنده اعلام انزجار و نفرت از جنایات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام یعقوب تیشه‌کنی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود فرمودند که امروز جهانیان برای دفاع از مردم مظلوم غزه به پا خاسته‌‌اند.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کرمانشاه افزود: در اتفاقات اخیر در جنگ غزه و پس از عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی شاهد یک بیداری مجددی میان ملت‌ها در سطح جهان اسلام و حتی سایر کشورهای جهان که اسلامی نیستند، هستیم.

 

وی گفت: در چند روز اخیر شاهد این هستیم که چندین هزار کودک بی‌گناه فلسطینی قربانی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی شده‌اند که این فاجعه در نوع خود بی‌سابقه است.

 

حجت‌الاسلام تیشه‌کنی عنوان کرد: حتی مردم آمریکا نیز بر علیه این جنایات و مسببان آن که همان دولتمردان فاسد و جنایتکار آمریکا هستند شعار سر می‌دهند.

 

وی تصریح کرد: امروزه ما مسلمانان وظیفه بالاتر و سنگین‌تری را بر دوش داریم و آن اعلام انزجار از رژیم غاصبی است که در طول هفتاد و چند سال گذشته سرزمین فلسطین را غصب کرده است.

 

حجت‌الاسلام تیشه‌کنی خاطرنشان کرد: امروز با مشاهده جنایات رژیم صهیونیستی، قلب‌های همه ما، بیش‌ازپیش آکنده از خشم و نفرت نسبت به استکبار جهانی است.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با بیان اینکه همه جهان باید به ندای مظلومیت کودکان فلسطین پاسخ بدهند و این جنایت باید محکوم بشود، افزود: در ۱۳ آبان حضور مردم به این دلیل این است که همه نفرت خود را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاطر ظلم و ستم‌هایی که به مردم فلسطین انجام دادند، نشان دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه موضوع کودک‌کشی و قتل عام رژیم اشغالگر صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و غزه به منطقه و دین اختصاص ندارد و تمام مردم از این اقدامات اعلام انزجار می‌کنند، گفت: بر اساس اعتقاد ما و گفته‌های خداوند در قرآن کریم، تمام باطل از زمین رخت برخواهد بست و پیروی نهایی با مسلمین و حق است و انشاالله به زودی شاهد پیروزی مردم فلسطین و غزه باشیم.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از