حالت تاریک
رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه:

ثبات قیمت، در بازار جهانی طلا

ثبات قیمت، در بازار جهانی طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان کرمانشاه گفت: در چند روز گذشته نوسانات در بازار جهانی طلا مشاهده نشده است و قیمت هر انس طلا در محدوده قیمتی ۲ هزار و ۵۰۰ دلار ثابت بوده است.

محمد‌سعید جعفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به تحولات اخیر منطقه غرب آسیا و تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و رژیم غاصب صهیونیستی شاهد افزایش نرخ ارز، به ویژه دلار، از مرز ۶۰ هزار تومان بودیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان استان کرمانشاه عنوان کرد: به دلیل عدم استمرار درگیری در منطقه، قیمت دلار دوباره به کانال ۵۹ هزار تومان بازگشت و در حال حاضر شاهد ثبات نرخ دلار در بازار ارز هستیم.

جعفری با اشاره به ثبات قیمت جهانی طلا، اظهار داشت: در چند روز گذشته نوسانات در بازار جهانی طلا مشاهده نشده است و قیمت هر انس طلا در محدوده قیمتی ۲ هزار و ۵۰۰ دلار ثابت بوده است.

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان استان کرمانشاه با اشاره به ثبات نرخ انس جهانی طلا، خاطرنشان کرد: به دلیل ثبات در بازار انس جهانی طلا، در هفته گذشته نرخ طلا ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان افزایش داشته و هفته‌ای نسبتاً آرام را پشت‌سر گذاشتیم.

جعفری با بیان اینکه پس از ممنوع شدن طلای دسته‌دوم در کشور، خرید و فروش در بازار به خوبی در حال انجام است، بیان کرد: از زمانی که فروش طلای دسته‌دوم توسط طلافروشی‌ها در ایران ممنوع شده است در حال گشت‌های مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی هستیم که در این گشت‌ها تذاکرات و اخطارهای لازم به فروشندگان صنفی داده می‌شود و جریمه‌های قابل توجهی برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

جعفری اذعان کرد: با توجه به اینکه به اواخر ماه‌ صفر نزدیک می‌شویم پیش‌بینی می‌شود همزمان با آغاز ماه جدید قمری و برگزاری مراسمات جشن عروسی، بازار شاهد رونق بیشتری خواهد بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر، نرخ خرید هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار ۳ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و پایه فروش از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از