حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
جمهوری اسلامی حامی مظلومان جهان است
توسط ائمه جمعه کرمانشاه مطرح شد؛

جمهوری اسلامی حامی مظلومان جهان است

امامان جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، بر ضرورت حمایت از مظلومان در سراسر جهان و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها تأکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص‌امیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه ضمن توصیه به تقوای الهی بیان داشت: الگوی شاخص حیات بشری ائمه هستند، دستورالعمل‌های ائمه نمی‌تواند مخالفتی با نفس، فطرت و عقل بشر داشته باشد بلکه هر آنچه عقل حکم می‌کند، شرع نیز همان را می‌گوید. 

 

وی تاکید کرد: دشمن تحریم و تحریف انجام میدهد، تحریم آثار اقتصادی دارد، که بر همه اقشار جامعه تأثیر می‌گذارد اما خطر تحریف بیشتر است چرا که حقیقت را وارونه جلوه می‌دهد و دشمن به دنبال این است، که با تحریف روایت اول را بیان کند. 

 

رژیم صهیونیستی دشمن اصلی اسلام است

 

ماموستا محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جوانرود با اشاره به مظلومیت مردم غزه و لبنان گفت: کشتار و قتل عام مردم بی‌گناه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و لبنان دل‌های مسلمانان را به درد می‌آورد و دیدن این جنایات‌ها غیرقابل تحمل است.

 

امام جمعه شهرستان جوانرود گفت: ما در کنار این مردم مظلوم هستیم و همیشه از خداوند متعال می‌خواهیم آن‌ها را از شر شیطان صهیونیستی محافظت کند. 

 

وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم ملت فلسطین را نصرت دهد و هرچه زودتر زمینه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کند، بدون شک‌ ملت ایران همواره در کنار مظلومان جهان خواهد بود. 

 

حمایت از مردم مظلوم غزه و حزب‌الله لبنان از واجبات شرعی است  

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: در گذشته چالش رژیم صهیونیستی مشروعیت بود اما امروزه چالش موجودیت است؛ فرار و تخلیه مناطق شمالی نشان‌دهنده قدرت حماس و حزب‌الله و ضعف رژیم صهیونیستی است.

 

امام‌جمعه شهرستان اسلام‌آباد غرب عنوان کرد: رشد تفکر مقاومت و تأثیر گذاری جمهوری اسلامی بر منطقه حاصل تدابیر حکیمانه فرمانده کل قوا است.

 

فرعونیان زمان از سرگذشت امت موسی درس بگیرند

 

حجت الاسلام ساداتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب بااشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اظهارداشت: روز نهم مهرماه همزمان با شهادت محمدالدوره به دست رژیم صهیونیستی به نام روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی نام‌گذاری شده است.

 

وی افزود : از ثمرات این شهادت مظلومانه گرایش نوجوانان و جوانان به فداکاری برای آزادی فلسطین بود که حماسه طوفان الاقصی از نتایج آن است.

 

وی با اشاره به آیه شریفه ۴۲ سوره قمر تصریح کرد : در این آیه شریفه آمده است که «فرعونیان کودک‌کش آیات ما را تکذیب کردند ما هم آن‌ها را گرفتار مجازات کردیم»؛ فرعونیان بیش از همه به قدرت و عزت خود می‌بالیدند و همه جا سخن از نیروی حکومت آن‌ها بود اما خداوند اراده کرد تا معلوم شود این قدرت و عزت پوشالی در مقابل عزت و قدرت خدا هیچ است.

 

با جان و مال خود از مظلوم حمایت می‌کنیم

حجت الاسلام و المسلمین اکبری در خطبه های این هفته شهرستان سنقر با بیان اینکه سرافرازی ملت ما، اقتدار جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های مادی و معنوی این ملت سرافراز مدیون خون‌های مطهر شهدا است خاطرنشان کرد: جهاد به معنای جنگ افروزی نیست بلکه به معنای مقابله با سران کفر است.

 

وی ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: جنایات را در فلسطین به جایی رساندند که بیش از ۴۱ هزار زن و کودک و افراد بی‌گناه را شهید و خانه‌ها را ویران کردند.

 

وی در پایان گفت: ایران  برای انتقام و خشکاندن ریشه این غده سرطانی آماده است و ما آماده‌ایم با مال و جان خود از مظلومان دفاع کنیم.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از