حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

جنایات آمریکا در ایران فراموش‌نشدنی است

جنایات آمریکا در ایران فراموش‌نشدنی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: جنایات آمریکا در ایران فراموش‌نشدنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ششم تا دوازدهم تیرماه در تقویم رسمی کشورمان با توجه به جنایات استکبار جهانی در کشورهای مختلف به ویژه ایران به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری بر تبیین جنایات آمریکا در کشورهای مختلف به‌ویژه ایران به‌ خصوص برای نوجوانان و جوانان تأکید دارند زیرا استکبار جهانی همواره سعی دارد جنایت‌های خود را مخفی کند و چهره خود را در افکار عمومی تطهیر کند.

عبدی تصریح کرد: در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیش از ۵۰۰ برنامه با همکاری دادگستری استان کرمانشاه است برنامه‌ریزی شده که شعار محوری امسال غزه مظهر کارنامه سیاه حقوق بشر آمریکایی است.

وی ادامه داد: در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی قضات و حقوق‌دانان در مساجد، ادارات و پایگاه‌های بسیج حاضر می‌شوند و نسبت به افشای ماهیت واقعی استکبار جهانی و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران اقدام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: آمریکا در طول ۲۵۰ سال گذشته در ۲۲۷ جنگ حضور داشته و در قرن بیستم به ۲۲ کشور شامل پاناما، ژاپن، ویتنام، عراق، افغانستان و... حمله کرده است که نشان از ماهیت این کشور در مداخله امور کشورها دارد.

عبدی عنوان کرد: همچنین آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت مصدق، جاسوسی علیه مردم ایران، حمله به طبس، کودتای نوژه، کمک به صدام در حمله به عراق، ارسال تجهیزات نظامی به رژیم بعث، حمایت از کومله و دمکرات، حمله به سکوهای نفتی ایران، حمله به هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ سرنشین، حمایت از فتنه‌گران و منافقین مشارکت داشته است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی علیه جمهوری اسلامی ایران، ترور سردار سلیمانی، خروج از برجام و وارد کردن‌خسارت به کشورمان، وضع تحريم‌های اقتصادی و ترور دانشمندان کشورمان پرونده سیاه دولت آمریکا علیه ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: ۵۱ هزار نفر از مردم کرمانشاه با امضای طوماری علیه دولت آمریکا به همراه سایر هم‌وطنانمان این جنایات را محکوم می‌کنند و این بیانیه به دادگاه‌های بین‌المللی ارسال می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از