حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

کشتن انسان‌های بی‌گناه موجب افزایش پیروان حق می‌شود

کشتن انسان‌های بی‌گناه موجب افزایش پیروان حق می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کشتن انسان‌های مظلوم و بی‌گناه موجب افزایش پیروان حق و حقیقت می‌شود‌.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفتمین شب شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان که در حسینیه آیت‌الله جلیلی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حضور چشمگیر و پرافتخار جوانان در این مراسم نشان‌دهنده این است که راه شهدا بی‌رهرو نیست بلکه این راه همچنان ادامه دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: از زمان برافراشته شدن پرچم اسلام تاکنون نبرد میان جبهه حق و باطل وجود داشته و این نبرد همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: اگر تاریخ را نگاه کنیم از ابتدای خلقت شاهد خون‌ریزی‌هایی از جمله بین هابیل و قابیل، امویانی که خون پیامبران را ریختند، وجود داعش و ترور ناجوانمردانه حاج قاسم بوده‌ایم، اکنون نیز این منحرفان گروه‌های تروریستی خون مردم انقلابی ما را در سالگرد سردار شهید سلیمانی بر زمین ریختند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری ادامه داد: گروه دیگر که در جبهه صراط مستقیم و امر الهی پافشاری می‌کنند، توسط گروه اول آسیب می‌بینند اما تاریخ نشان داده این شهدای مظلوم تا پای جان یک لحظه درنگ نکردند.

 

وی خاطرنشان کرد: تاریخ اثبات کرده کشتن انسان‌های مومن و بی‌گناه موجب افزایش پیروان جبهه حق و حقیقت شده و چهره مذبوحانه کفر و جبهه نفاق روشن می‌شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: طبق فرموده امام خمینی(ره) بکُشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند این شعار نیست بلکه این یک حقیقت است.

 

وی در ادامه به حادثه غزه اشاره کرد و افزود: از جمعیت ۲ میلیون نفری این شهر حدود ۲۳ هزار نفر شهید شدند که البته خون همین شهدا جهانیان را به تحرک واداشته است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از