حالت تاریک
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

فضاسازی شهری کرمانشاه متناسب با انتخابات ریاست‌جمهوری

فضاسازی شهری کرمانشاه متناسب با انتخابات ریاست‌جمهوری

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه از آماده‌سازی عرشه ۲۱ پل عابر پیاده و پایه تبلیغاتی برای فضاسازی شهری متناسب با ایام انتخابات خبر داد.

ایمان درخشی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به شهادت آیت‌الله رئیسی و برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در روز هشتم تیرماه بر اساس قانون، برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید فضاسازی شهری در راستای تحقق این امر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: در همین راستا برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات ریاست‌جمهوری و دعوت مردم به مشارکت حداکثری با هماهنگی ستاد انتخابات جلسات هماهنگی و طراحی فضاسازی شهری برگزار شد.

درخشی تصریح کرد: بر اساس قانون ستاد انتخابات و دستگاه‌های اجرایی از طرفداری و تبلیغات برای کاندیداهای ریاست‌جمهوری منع شده‌اند و تنها وظیفه دارند برای دعوت مردم به انتخابات و مشارکت حداکثری وظایف خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون فضاسازی شهری کرمانشاه متناسب با ایام انتخابات ریاست‌جمهوری انجام گرفته به‌نحوی که ۱۵ پل عابر پیاده و ۶ پایه بیلبورد منقش به بنرهای تبلیغاتی برای مشارکت حداکثری، دعوت مردم به انتخابات و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم شده‌اند.

 

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه افزود: شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم شبانه‌روزی تلاش کردند و در تمام مناطق کشور برای پیگیری و رفع مشکلات حضور یافتند که یکی از ویژگی شاخص ایشان حضور در بین مردم‌ بود.

درخشی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز پس از شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از خدمات و مجاهدت‌های ایشان تقدیر کردند و حضور پر شور در انتخابات را تکمیل‌کننده حماسه تشییع پیکرهای شهدای خدمت دانستند.

وی ادامه داد: امیدواریم روز هشتم تیرماه شاهد برگزاری با شکوه انتخابات ریاست‌جمهوری باشیم و رئیس‌جمهور منتخب مردم برای ادامه راه شهدای خدمت و پیشرفت ایران اسلامی فعالیت خود را آغاز کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از