حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه خبر داد:

حضور امدادگران هلال‌احمر کرمانشاه در مرز خسروی

حضور امدادگران هلال‌احمر کرمانشاه در مرز خسروی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه با اشاره به آمادگی حضور این جمعیت در راهپیمایی اربعین گفت: امدادگران هلال‌احمر کرمانشاه در مرز خسروی برای پوشش امدادی مراسم اربعین حضور دارند.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی آماده ارائه خدمات امداد و نجات و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از دیرباز مسیر تردد زائران کربلای معلی بوده و طی دو سال گذشته با بازگشایی مجدد مرز خسروی علاوه بر پوشش تردد زائران برای عزیمت به مرز مهران آماده پوشش امدادی مرز خسروی را برعهده دارد.

محمدی تصریح کرد: به‌دلیل گرمای هوا و افزایش تردد جاده‌ای در استان کرمانشاه جمعیت هلال‌احمر این استان در پایگاه‌های ثابت و سیار؛ در قالب حضور نیروهای امدادی، تیم‌های جوانان و واکنش سریع آمده خدمت‌رسانی به زائران در ایام برگزاری رویداد بسیار بزرگ اربعین است.

وی ادامه داد: تیم امداد هوایی و واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر با یک دستگاه بالگرد در ایام اربعین و به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث و نیازهای زائران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: همچنین جمعیت هلال‌احمر با توجه به هماهنگی صورت گرفته در مرز منذریه عراق برای پاسخگویی به حوادث در کشور عراق مستقر خواهد بود و امدادگران این جمعیت در مرز عراق مستقر می‌شوند.

محمدی عنوان کرد: پایگاه امداد و نجات قرارگاه اربعین جمعیت هلال‌احمر در مرز خسروی به صورت ثابت و به منظور سهولت در ارائه خدمات امدادی به‌ویژه در ایام اربعین حسینی با حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از